Bjørn Rossland Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Kom til meg........ Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 "Gjør døren høy, gjør porten vid" heter det jo så vakkert. Men det gjelder nok ikke den såkalte åpne norske folkekirke. Spørsmålet er vel om Jesus selv hadde sluppet inn om han plutselig hadde dukket opp så da hadde han kanskje kommet med en 2000 år gammel reprise på de ord ha leverte til skriftlærde og fariseere slik jeg lærte det på folkeskolen for bortimot 60 år siden da teksten het: "Ve eder I hyklere I er". Nei, jentene får nok snu de fine rompene mot menigheta og finne sine egne veier. Ellers et greit symmetrisk bilde der jeg vill kutta nede slik at vegetasjon eller hva det nå er som stikker opp i et område nærmest kamera forsvant. Her er ingen dybdefølelse å miste likevel for den stanger i veggen Roar 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Bra formidlet Bjørn og ikke minst gjennomtenkt shoot. Selv om det ikke er lett å skaffe modeller til slike oppdrag, så hadde det vært skikkelig ekstra punch med en lys og mørk mannlig modell? mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg