johanf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som har noen å anbefale på østlandet? Har en mikrofon/mikrofonkabel jeg kunne tenke meg å få lagt opp på en proff måte. Lenke til kommentar
bla01r Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Heihei! Jeg driver et bilelektrovirksomhet! Vi holder til i Gjøvik. Ta gjerne kontakt Lenke til kommentar
bla01r Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vestfold her Det ble litt langt unna ja. :/ Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vestfold her Det ble litt langt unna ja. :/ Var ikke jeg som skulle ha hjelp da, tilbød meg jeg også bare Lenke til kommentar
bla01r Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vestfold her Det ble litt langt unna ja. :/ Var ikke jeg som skulle ha hjelp da, tilbød meg jeg også bare Legge seg om kvelden kanskje, så man faktisk får fulgt med Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Takk for hjelp, men jeg fiksa det selv. Trodde det skulle være verre enn det var, men det gikk greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå