Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanlig dere snakker om sexlivet til kompiser?

ub40

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på hvor mye det er vanlig at dere gutter snakker til hverandre om sex dere har med en du holder på med osv? Kompisene til han jeg holder på med vet omtrent alt av hvor vi har hatt oss og hvordan osv, har ingenting imot det, men ble likevel litt overraska ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte har et behov for å gå inn i detaljer om sitt eget sexliv. Aldri skjønt hvorfor, men kanskje det er en form for søken om respekt i gjengen?

Opplever det ikke som vanlig blant de jeg normalt sett omgir meg, men så har jeg og gitt klare utrykk om hvor min interesse går når det gjelder sexlivet til andre.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvem jeg snakker med. Noen får alle detaljene, og noen får ingenting. Det har vel kanskje med hvor "prude" de er selv. Så de som deler med meg, får gjensidig tilbake, og de som ikke snakker om sexlivet sitt sparer jeg for sexlivet mitt.

Lenke til kommentar

Det har vel kanskje med hvor "prude" de er selv.

True. Nå har jeg stort sett ikke så mye å dele til daglig, og når jeg først har det deler jeg egentlig ikke så mye detaljer med mine kompiser ettersom det rett og slett ikke er noe vi har for vane å gjøre. Jeg er nok faktisk mer åpen om slikt overfor venninner.

Lily: Are you suggesting that guys don’t talk about sex?

Marshall: Yes, we do. But you know what we say? I hit that. I got some. I tapped it. I squeezed those. Discreet, and efficient.

Robin: Not to mention classy.

tumblr_lb0fpaBDpS1qds55lo1_400.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg finner det overraskende at din partner forteller alt til sine venner uten ditt samtykke. Selv hadde jeg blitt forbanna om slikt ble delt, det er jo en svært privat del av privatlivet?

Ser poenget ditt, men det gjør meg egentlig ingenting. Hadde sagt fra til ham om jeg fant det ukomfortabelt at det ble delt, eller om han gikk veldig langt og fortalte helt private ting. Han forteller det ofte når jeg er tilstede også, det er mest hvor og når han forteller om (men skjønner fortsatt ikke helt greia med å la kompisene vite det)

Lenke til kommentar

Da jeg var yngre (i 20-årene) hadde jeg vel et par-tre kompiser (kanskje bare to mest, men en sporadisk) som jeg delte slike detaljer med, og det var gjensidig. Nå er jeg i 30-årene og har kun en kompis som fremdeles er interessert i å snakke om sånt, og da kun i fylla. Sexpraten dreier seg kanskje litt mer om skryt enn tips tidligere når man er yngre, men når man blir eldre så er det vel mer råd når man er frustrert eller har mangel på et sexliv. Ikke vet jeg, men tenker litt sånn om det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Oppfatter det dessuten sånt at det er mer vanlig blant venninner å snakke om denslags enn det er mellom gutter. Både i ung og eldre alder. Damene virker jo bare enda kåtere desto eldre de blir, iallefall til en viss alder, mens gutter som regel er helt ukontrollerbare allerede fra puberteten og utover i noen år før det stilner noe til. Ikke dermed sagt at menn ikke lenger tenker på sex, men jeg tror kvinner og menn i enkelte aldre ikke "passer sammen både seksuelt og med tanke på lik alder". Jeg mener også å ha lest dette noe sted for lenge siden, men kan dessuten bekrefte gjennom en årrekke med bekjentskaper at dette stemmer.

Lenke til kommentar

Kommer an på hvem jeg snakker med. Noen får alle detaljene, og noen får ingenting. Det har vel kanskje med hvor "prude" de er selv. Så de som deler med meg, får gjensidig tilbake, og de som ikke snakker om sexlivet sitt sparer jeg for sexlivet mitt.

Ganske enig med han her og ligger på samme linje selv.

Men prater merkelig nok mer om det med venninner enn kompiser faktisk...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...