Döden Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har messenger osv. Men 1.0 logger seg på automatisk når jeg kobler til internett. (Det kommer ikke noe ikon der hvor det egentlig skal være ett messenger ikon) Den eneste måten å skru den av på er å trykke Ctrl+Alt+del, noe som blir kjedlig og "slitsomt" i lengden. Noen tips? Ellers har jeg hørt om noe du kan skrive i "kjør", så fjerner det msn 1.0 ? (Vet da søren ikke hvor jeg skulle poste denne, flytt den gjerne admin ) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 prøv å skrive inn dette; RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmgs.inf,BLC.Remove eller.no Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dette høres kanskje ut som et tafatt tips, men det fungerer faktisk: Finn messengermappa i x:programfiles\messenger. Skift navn på mappa til MessengerOFF (eller what ever suits you) så slipper du at messenger installerer seg selv (det gjorde det til meg før). Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Trudde dette var et forum om spill jeg... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trudde dette var et forum om spill jeg... Det er det, men dette er jo Generell Diskusjon, så det er jo ikke sååååå farlig Lenke til kommentar
zed Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å bytte til 6.0 ? Hvis det er msn messenger dere prater om da. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trudde dette var et forum om spill jeg... Det er det, men dette er jo Generell Diskusjon, så det er jo ikke sååååå farlig Generell diskusjon om spill ja :-) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 altså man kan spille mot hverandre i messenger, iallefall i den nye :-p sååå Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å slutte å bruke messenger? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med å bytte til 6.0 ?Hvis det er msn messenger dere prater om da. Har 6.0, men 1.0 starter for det! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Stryder, jeg har akkurat det samme problemet!! Plutselig får jeg meldinger fra noen, selv om jeg ikke er på msn.. Vet ikke om det er 1.0, men det er i alle fall noe som kjører uten det lille ikonet nede i hjørnet! Men hvis man endrer navn på mappa, hvordan kan man da være sikker på at det ikke er 6.0 man ødelegger? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Det er forferdelig irriterende ja! :gretten: soldier448: funker den kommandoen eller gjør den bare noe krøll med data'n? Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Trykk på kjør og skriv inn: msconfig gå deretter til tjenester, bla ned til du finner Messenger og trykk av i rubrikken, gå også til oppstart og finn msmsgs og trykk denne også av, restart pcen og lev godt! Lenke til kommentar
chrizter2000 Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hva med å bytte til 6.0 ?Hvis det er msn messenger dere prater om da. Eller, hva med å bytte til MSN Messenger 6.1? Uansett, for å fjerne WINDOWS Messenger, åpner du Kjør/Run dialogen og skriver: "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmgs.inf,BLC.Remove". MSN 6.1 Rulez. :nice: Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Trykk på kjør og skriv inn: msconfig gå deretter til tjenester, bla ned til du finner Messenger og trykk av i rubrikken, gå også til oppstart og finn msmsgs og trykk denne også av, restart pcen og lev godt! Har jeg gjort før. Uten noe resultat. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 soldier448: funker den kommandoen eller gjør den bare noe krøll med data'n? Jeg tror nå at den funker, men har ikke prøvd den selv (fant den i et nummer av PC "Pro", så jeg antar at den ikke fucker opp pc'en din) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 soldier448: funker den kommandoen eller gjør den bare noe krøll med data'n? Jeg tror nå at den funker, men har ikke prøvd den selv (fant den i et nummer av PC "Pro", så jeg antar at den ikke fucker opp pc'en din) hehe, deb føkker ikke opp noen ting. Eneste re at du mister støtte for remote assistance på MSN Messenger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 bekreftet, det er en vellkjent kommando for å fjerne messenger...du kan trygt kjøre den Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Får bare opp en feilmelding : "ERROR: Could not locate INF file:' C:\WINDOWS\INF\msmgs' " Lenke til kommentar
stranden Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 HADDE AKKURAT SAMME PROBLEM!!! jævli irriterende.. kommer opp.. du ser ingenting, helt til noen sier noe til deg.. du kan bare ta end, i task i task manager, men det jeg gjorde.. gikk inn i sikkerhetsmodus.. fant den gamle messenger foldern å sletta den, sletta også msn explorer.. for sikkerhetsskyld det funka fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå