nukem1231 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 hei.jeg har en samung pc, og jeg hadde glemt passord på admin brukeren min. så da måtte jeg alltid bruke gjeste brukeren. men jeg kunne ikke laste ned eller noe egentlig. da bestemte jeg meg for å laste ned windows installasjons cd på en usb og re installere windows på pcn( gjorde det på usb fordi cdn er ødelagt). når jeg var ferdig meg å re installere så spurte den produkt nøkkel, og jeg hadde ikke nøkkelen tilstede så da så jeg en knapp som sa "hopp over" ellerno. da gjordet jeg det. da var den som ny og jeg kunne bruke den, men jeg fikk ikke noe nett. jeg gikk inn i innstillingene og fant ut at jeg ikke hadde det trådløse nettverkskorte der og heller ikke den med kabel. jeg hadde bare noe som het bluetooth Internet.hva skal jeg gjøre?er det fordi jeg hoppa over produktnøkkel greia eller er det en feil?kan jeg laste ned en trådløs nettverkskort driver på en usb, så laste den ned på samung pcn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Last ned driver fra nettsiden til samsung, legg den på en usb og så installer derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå