Supascoopa Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Smash brothers til 3ds kommer ut tredje oktober, er ikke så begeistret for gamestop, hovedsakelig pga det alltid er dyrest og kjøpe derfra. Men jeg vil ha spillet på release day, hvilke side bør jeg bestille fra om jeg skal garantere att det ligger i postkassa den 3'e? Eller bør jeg kanskje bare sattse på gamestop om jeg skal ha det på release? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det sikreste er nok Gamestop ja for og få det garantert på releasedagen ellers så kan jeg anbefale www.gamezone.no. Har bestilt en del spill derfra og har alltid fått det på eller før release dagen og de har greie priser stort sett. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Ifølge prisjakt er det ingen som slår Nintendo eShops pris på 369 kr hittil. Så lenge du ikke bryr deg om fysisk cover er jo dette mest praktisk for de fleste. Endret 18. september 2014 av N o r e n g Lenke til kommentar
Supascoopa Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Må da kjøpe en ny sd brikke, + eshop blir jo garantert å krasje på release day 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Problemet med eshop er at ved populære releases går stort sett hele systemet i sirup eller i dass. eShop var nede to dager etter julaften ifjor f.eks., så jeg fikk ikke lasta ned Windwaker HD som kom med pakken min. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Mulig det bare er jeg som liker sære titler om Theatrythm 1 og 2, Bravely Default, Link between worlds osv, men har aldri opplevd problemer med eShop på release. Selv demoen av Smash Bros 3DS gikk helt fint litt over klokken ni i morges. Endret 19. september 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg opplever stadig å få spill FØR release når jeg forhåndsbestiller fra Elkjøp. Samtidig har jeg hørt om folk som får spillet etter release derfra, så er selvfølgelig et lite sjansespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå