bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Ja, hva anbefaler dere? Har kikket på : 2 av disse Twister brikkene. Og 2 av disse WB brikkene. Hva anbefaler dere? Er det andre brikker til samme pris(og helst fra komplett.no, eller som er så mye bedre at de er verdt ekstra porto) dere vil anbefale fremfor de jeg viser til? Endret 27. oktober 2003 av bambam Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) kjøp deg dette: GeiL golden dragon pc3700 eller dette: Geil pc4000 DC ultra platinum Endret 27. oktober 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvilket minne du skal velge kommer helt an på hva du skal bruke det til. Les Snekkern's test. Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Til en amd plattform er det bortkastet å kjøpe 3700, eller 4000. Det du får mest ytelse med er 3200 med lave timings, beste kjøpet du kan gjøre tror jeg er disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Hvis de skulle være uaktuel,ville jeg valgt winbond brikkene Feets....don`t fail me now Endret 27. oktober 2003 av Funkcikle Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kjøp Twister brikkene du, de gir garantert lave timings. I snekkerns test ble det foresten bevist at Winbound brikkene ytet dårligere enn de vanlige, så da bør du heller kjøpe de vanlige twinmos brikkene som er litt billigere. (Du trenger foresten ikke 3500 ram eller 4000 ram når du kjører amd, så det er bare tull å bruke pengene på). Twister gir bra ytelse/pris, så det er verdt å gå for!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel du kan jo ta en titt i guiden min der finner du begge, jeg skal vere enig med forannevnte at det ikke er noen vits med mer enn 322 eller 3500 til xp dette fordi at velger du en 4000 brikke taper du mye i timing og dette er noe som en xp er avhengig av for å yte maks Raskeste brikke som jeg har testet til xp er Corsair twinx 3200LL men den koster jo litt da Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Til athlon XP trenger man ikke stort mer enn 3500 brikker, men da skal du være en overklokker av de sjeldne. Hovedkortet skal jo også klare det så. Kjøp deg de minnemodulene med de laveste timingsene og du trenger ikke ha høyere hastighet enn PC3500 så går det nok fint Winbond skal vist være en klassiker her på forumet når det gjelder XP2500+ :nice: Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Hehe, jeg fikk ikke med meg at Twister fantes i 3200 versjon. Er disse brikkene noe for meg? Merka også at disse er CL2, i steden for CL2.5. Som de forrige Twister brikkene jeg viste dere. Tipper det til en side eller Snekker'n : Jeg har ikke tenkt og slå verdensrekorden, så tror jeg klarer meg med "lavpris" minne foreløpig. Mht. dine ytringer om Corsair Tror jeg velger disse Twister brikkene. Bestiller i morgen, så kom med det dere mener til da Takker for alle som gidder ta seg tid til og lese dette, hjelper utrolig. Utrolig bra test forresten Snekker'n Endret 27. oktober 2003 av bambam Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Mulig de "nye" twister er bedre enn de jeg testet men de i min test var ikke noe raskere enn vanlig twinmos. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hehe, så bare kjapt igjen denne posten men var det sånn at du skulle kjøpe 2twinmos brikker og 2 av de andre eller var det enten eller? for de twinmos brikkene er ikke like de andre to brikkene, og husk og sjekk om de støtter HK. Liten notat om Twinmos er at de er kjent for ikke å være av de mest stabile brikkene, Corsair for eksempel er riktignok litt dyrere men mye mer stabilt... Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Snekker`n: Hvilket minne anbefaler du til mitt HK? :-) Trenger man egentlig mer en PC2700 til spill? Synes dette virket gromt? Endret 27. oktober 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
bambam Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 hehe, så bare kjapt igjen denne posten men var det sånn at du skulle kjøpe 2twinmos brikker og 2 av de andre eller var det enten eller? for de twinmos brikkene er ikke like de andre to brikkene, og husk og sjekk om de støtter HK. Enten eller Synes det blir litt dyrt med Corsair. Jeg er jo ikke overklokkings-helt. Vil dere kjøpt disse brikkene i stedenfor? Jeg har stramt budsjett, og dette går litt over det. Men vil de være verdt det? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Snekker`n: Hvilket minne anbefaler du til mitt HK? :-) Trenger man egentlig mer en PC2700 til spill? Synes dette virket gromt? Nei du trenger ikke mer, men skal du klokke maskinen er det greit å ha 3200 minne da en 2500 fint kjører på 200 x 11 noe som gir 400mhz minneytelse. De brikkene du viser til er meget bra , men de koster Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Da er de bestillt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå