andreasengan Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Hei, Jeg er en VG2 elev som har fått en ganske vrien oppgave som skal gjøres. Denne skal først tegnes, så skal den kobles opp. Det jeg sliter med er å skjønne meg på hvordan jeg skal tegne dette.. Er det noen her som kan hjelpe meg med det? Oppgaven lyder: Vi skal koble 3 motorer med tids forsinkelse. Når motor 1 starter skal det gå 30 sekunder før motor 2 starer. 30 sekunder etter at motor 2 har startet skal motor 3 starte. Når motor 3 har startet skal det gå 30 sekunder til motor 1 stopper. Da den har stoppet skal det gå 30 sekunder før motor 2 stopper og 30 sekunder etter den har stoppet skal det gå 30 sekunder før motor 3 stopper. Noen som kan hjelpe meg med denne så fort som mulig og få lagd en tegning på den? På forhånd takk Endret 18. september 2014 av andreasengan Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Er det et styrestrømsskjema, hovedstrømsskjema eller hvordan det skal programmeres i PLS/PLC du er ute etter? Endret 18. september 2014 av SmellyBean Lenke til kommentar
andreasengan Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Jepp, Hovedstrømmen har jeg selv, men trenger styrestrømmen! Lenke til kommentar
andreasengan Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Er det et styrestrømsskjema, hovedstrømsskjema eller hvordan det skal programmeres i PLS/PLC du er ute etter? Jepp, Hovedstrømmen har jeg selv, men trenger styrestrømmen! Lenke til kommentar
andreasengan Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Er det et styrestrømsskjema, hovedstrømsskjema eller hvordan det skal programmeres i PLS/PLC du er ute etter? Jepp, Hovedstrømmen har jeg selv, men trenger styrestrømmen. Dette skal kobles opp på brett men skal ikke bruke PLS Lenke til kommentar
SmellyBean Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Er opprettet akkurat en tråd på det samme før. Du finner ingen hjelp der? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1402427 Veldlig lenge siden jeg har holdt på med det der, så er litt rusten. Lenke til kommentar
andreasengan Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Er opprettet akkurat en tråd på det samme før. Du finner ingen hjelp der? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1402427 Veldlig lenge siden jeg har holdt på med det der, så er litt rusten. Skal se om jeg skjønner meg på det! Ser ganske riktig ut spør du meg men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå