RiskyHome Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Rjuberg Knude Fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Liker kompen, her! Fine fargetoner... Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ja dette er meget godt komponert. Fyrtårnet fint plassert i skjæringspunktet mellom sand-dynene, den ene glatt og lys, den andre mønstret og mørkt. Slik gir dynamikk til et bilde. Meget delikat himmel også! :o) mvh, Walter Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Liker kompen, her! Fine fargetoner... Takk for hyggelig tilbakemelding. Det blåste relativt hardt denne dagen, så jeg turte ikke ta med meg annet enn Sony RX-10en. Men det tåler fint en sandstorm eller to Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Ja dette er meget godt komponert. Fyrtårnet fint plassert i skjæringspunktet mellom sand-dynene, den ene glatt og lys, den andre mønstret og mørkt. Slik gir dynamikk til et bilde. Meget delikat himmel også! :o) mvh, Walter Takk for nok en god tilbakemelding! Jeg så meg egentlig ferdig med fotoshooten da dette bildet ble tatt. På vei ned fra sanddynene snudde jeg meg og fant en komposisjon som jeg syntes var spennende. Nok en erfaring for min del om at man aldri får tatt "nok" bilder av et motiv Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Stilig bilde og komp. Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Stilig bilde og komp. Tusen takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg