impreza Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 I det siste har jeg lagt merke til at det begynner å bli mange poster om hvilken Adsl/Sdsl isp som er best. Hadde det ikke derfor vært en ide å lage "Adsl/Sdsl Guiden" på samme måte som webshopguiden, hvor man kan legge inn erfaringer om ispene og muligens en oversikt over hvor de forskjellige ispene leverer? Bare et forslag... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Meget godt forslag. Del den gjerne opp i landsdeler da, siden en ISP kan ha forskjelige ytelse etter hvor i landet den er. Kanskje en må velge hvor i landet en bor når en skriver en erfaring, også kan brukere velge å kune hente frem disse når han skal lese erfaringene? Og også se statistikk og den ISPens terningkast på landsbasis og lolakbasis. Har nemlig vært borti en del hvor linjene kan varierer i forhold til fylket. Chello var for eksempel helt ubrukelig her hvor jeg bor, mens jeg har lest noen andre et annet sted skryte av de. Og ikke gjør samme feilen som med webshoperfaringene og kun la det være 1 karakter brukerene kan sette. Få nå gjennomført det som jeg foreslo til Sommerkonkurransen og la oss sette individuelle karakterer på "Service", "Ytelse" og "Pris". Eventuelt flere. Og kanskje ta å lage en "prisguid" for tjenestene til alle leverandørene på samme måte som med produktene når dere først er i gang? Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 MEGET bra forslag! Selv har jeg noen forblommede ord å si om min ISP... Lenke til kommentar
impreza Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Har tenkt litt mer på dette og funnet ut hvilke "kategorier" det bør kunne gies poeng/terningkast i: Stabilitet/Oppetid Nedlastningshastighet Ping Support Leveringstid Annet kan selvfølgelig legges til/ fjernes. Forslag? Som det blir nevnt bør det vises tydelig hvor i landet denne erfaringen kommer fra, da ytelse kan variere fra sted til sted. Hvis dette blir videreført kan vi forhåpentlig slippe poster som: "Telenor eller Tele2?" "Hva har du i ping?" "Hvilken ADSL isp skal jeg velge?????????" Tror ingen vil savne disse postene hvis det finnes et alternativ. Lenke til kommentar
impreza Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Det hadde vært fint å få litt flere kommentarer på dette, så våre kjære guruer på hw.no hadde fått litt bedre inntrykk av behovet for dette. Jeg så senest i dag flere "Hvilken adsl isp skal jeg velge?" tråder, så behovet for dette er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå