kpolberg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Da gikk det nok noe galt når den la inn universe repoet. Slett linje 5 i filen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Det begynner å bli sent og jeg må dessverre gi meg for i kveld. Tror du vi kan komme i mål eller bør jeg gi opp? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Greia er at du trenger en linje i /etc/apt/sources.list som peker på universe repoet. Det burde stå. deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu trusty universe Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg hadde nok ikke gitt opp. Det ser overkommelig ut enda. Spørsmålet er jo hvor viktige dataene er. Ting tar jo litt tid når det går frem å tilbake på ett forum... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Da er den thin-tools inne Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Sjefs. Hva sier lvdisplay nå? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Siste for idag for min del. # lvscan # lvdisplay Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2014 Forfatter Del Skrevet 30. september 2014 Det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå