Zamboo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Prøver å fikse en hp-omnibook 4500. Problemet er at windows ikke starter opp, men avslutter rett før skrivebordet kommer opp. Har prøvd med reapair, men det funka ikke. Er det mulig å få koblet hd til en stasjonær pc og hente ut viktig info på denne måten? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kan jo prøve diverse programmer som ligger på nettet, som for eksempel get data back. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dumme meg glemte å svar på spm ditt. Mener at du ikke kan flytte data på den måten som du skisserer når du ikk kommer deg inn på HD din i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Dataene er jo der, jeg får bare ikke tak i de. De er jo ikke slettet. Tenkte du at jeg kunne reinnstalere og så bruke et eller annet "get data back" program? Det jeg tenkte på hvar om det var mulig å koble hd fra en bærbar til en stasjonær som slave. Endret 27. oktober 2003 av Zamboo Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det finnes overganger fra 2,5" til 3,5" disker, og på den måten kan du koble en bærbar hd til en stasjonær PC. Lenke til kommentar
rogtraa Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Se http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Takker. Da er personen som eier denne laptopen redda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå