Gå til innhold

GTX 780 dc2 vil ikke over 67 grader celsius.


n1rgge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermkortene har et temp-target, og folk har forskjellig temperatur i husene sine, i kabinettet sitt osv... 3 grader er godt innenfor margeinene, og det faktum at du i tilleggg har forskjellig kjøler gjør det umulig å si noe om.

Men som Noreng og jeg nevnte før, ved å øke temperatur-target/stille ned viftehastighet så kan man få mindre støy.

Lenke til kommentar

Skjermkortene har et temp-target, og folk har forskjellig temperatur i husene sine, i kabinettet sitt osv... 3 grader er godt innenfor margeinene, og det faktum at du i tilleggg har forskjellig kjøler gjør det umulig å si noe om.

 

Men som Noreng og jeg nevnte før, ved å øke temperatur-target/stille ned viftehastighet så kan man få mindre støy.

 

Helt enig i det du sier, jeg ville bare påpeke at GK110 er ganske kjølig selv med litt overklokk med gode kjølere som WF3X og DC2.

 

Det skal sies at jeg har bra med lufting i kabinettet, men lyden er likevel ganske stille.

(Holder på med hobbyinnspilling av akustisk gitar og vokal med stormembran mic, riktignok ikke mens jeg spiller dataspill da)

Lenke til kommentar

Når "bare" 71°C på mitt GTX780 Windforce3X GHz Edition (GK110B) med clock på 1150MHz.

GK110-B som står i de yere GTX780 er kanskje litt kjøligere enn de tidlige 780 med A chip?

Jeg kjører med 1048 base og 1114 boost og tempen er nå 74c kort og stuen har nå 27c.

Kortet er evga 780ti ACX SC.

Kjører 24/7 folding.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...