crazylazyboy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hei Jeg er nødt til å ta fabrikkinnstilling på min Samsung Galaxy I9300. Jeg har spilt candy crush i 2 år og er over level 400 noe som jeg nødig vil tape. Jeg vet at facebook er en måte å gjøre det på, men så har det seg slik at jeg har bestemt meg for å ikke følge flokken og bruker ikke facebook, jeg lager heller ikke en profil for dette. Men jeg har lest at ulike backupapper kan fungere greit. Jeg har tatt backup med Heluim og lagt det på SD-kortet. Tror dere at jeg da kan hente det fram igjen og fortsette der jeg slapp? Eller er det bedre måter å gjøre det på? Setter stor pris på hjelp. Tusen Takk Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Følg denne guiden så går det nok helt fint Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Følg denne guiden så går det nok helt fint Det er det jeg har gjort Men kanskje jeg skal ta et program til, jeg kan bare ikke takle å miste all denne spillinga Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Helium skal fungere fint, men Samsung har vel en egen løsning for backup også. Last ned Kies fra Samsung på PC, og du kan ta backup med den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå