Mathiassolsen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er på utkikk etter nytt tastatur til PC'en. Hovedsakelig et tastatur for spilling, men gjerne med macroknapper som jeg kan programmere til film redigering o.l. Trenger et tastatur som har god bakgrunnsbelysning. Har kun sett Razer Ultimate Black Widow 2013 som er et knallgodt tastatur, men liker ikke det grønne lyset. Kunne godt tenkt meg blått eller rød belysning og den må være sterk slik som på Black Widow. Sitter nå med et Logitech G510 som har elendig bakgrunnsbelysning og et display som mer er i veien enn til hjelp. I tillegg er armstøtten dårlig og ene beinet som løfter tastaturet i bakkant forsvunnet. Har kikket rundt men havner på Corsair Vengeance K70 eller K95 (har kun hvit belysning noe jeg tviler på jeg liker). Corsair MX RGB K70 og K96 er rett rundt hjørnet men har fått en del kritikk på Newegg og Amazon pga dårlig software og LED problemer. Er nåværende K70 og K95 av god kvalitet eller har dere andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Black Widow er ekstremt bråkete. Logitech 710+ Lenke til kommentar
Mathiassolsen Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Det bråker litt ja, men var veldig behagelig i bruk. Hadde Razer enda hatt blått lys som gamle deathadder i tastaturet, skulle jeg kjøpt det uten tvil. Hvilke brytere har logitech tastaturet du bruker? Ser nå at 710+ er det første mekaniske tastaturet jeg har prøvd siden Siemens Noxdorf. Prøvde det bare i butikkhyllen men ble positivt overrasket ovet hvor effektivt knappene føltes. Endret 17. september 2014 av Mathiassolsen Lenke til kommentar
Mathiassolsen Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Logitech lanserer snart nytt tastatur med andre brytere enn Cherry. Det heter G910 Orion Spark.Kan bli spennende så lenge det ikke lider av samme problemer som Corsair's MX RGB serie. Designet på G910 var jo evig stygt... Razer kommer også med RGB belysning snart. Razer Black Widow Chroma. Dette ser lovende ut. Kommer mest sannsynlig til å kjøpe et RGB tastatur, og kjøper det som er mest stabilt og har best kvalitet. Håper Corsair får fikset opp i feilene sine siden det ser ut som et veldig behagelig tastatur. Endret 18. september 2014 av Mathiassolsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå