oab-1966 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Virksomheten som Märtha bedriver er svindel, humbug og ugga-bugga. Det er en skam og skandale at en person som skal representere kongehuset skal svindle naive og svake individer og loppe de for penger. Hvis dette hadde vært for 30 år siden, hadde hun blitt tvangsinnlagt på mentalsykehus og blitt erklært sinnsyk. 5 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kan du bevise at hun driver humbug? 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Monarki i 2014 er tull uansett. 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Virksomheten som Märtha bedriver er svindel, humbug og ugga-bugga. Det er en skam og skandale at en person som skal representere kongehuset skal svindle naive og svake individer og loppe de for penger. Hvis dette hadde vært for 30 år siden, hadde hun blitt tvangsinnlagt på mentalsykehus og blitt erklært sinnsyk. Nå driver jo alle religiøse samfunn med stort sett det samme. Så om prinsessen har et ønske om og fremstille seg selv på en slik måte, ja da skal hun få lov til det. Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 De som påstår å "prate med de døde" har entet røyket noe de ikke har tålt eller at de lider av en alvorlig mentalsykdom. 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 De som påstår å "prate med de døde" har entet røyket noe de ikke har tålt eller at de lider av en alvorlig mentalsykdom. Tror nok de fleste som røyker noe, klarer å skille fantasier og virkelighet. Det er langt vanskeligere for de psykisk syke. Men vi skal ikke i en tråd som dette sette diagnoser. Lenke til kommentar
oab-1966 Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Jeg vil tillegge at hun hadde blitt brent på bålet hvis dette hadde vært enda lenger tilbake i tid. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg vil tillegge at hun hadde blitt brent på bålet hvis dette hadde vært enda lenger tilbake i tid. Ja det hadde hun og sikkert fler med henne. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 http://heltnormalt.no/nasjonensoye/2014/09/14/221000 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 nei, du sier ikke det .. prinsessa driver med humbug, lik en helt vanlig forretningsmann eller kvinne hva blir det neste? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Og jeg svevde ute av kroppen min når jeg var nær døden! Humbug sier jeg! Humbug!!!!! Jeg kan umulig ha drømt at det skulle skje, det er umulig, humbug! humbug!!!!! Vet du hva, jeg tror vi skal la enhver bestemme selv hva som er humbug , på den måten slipper vi å saksøke forskjellige religioner pga mangelen på bevis på guds eksistens eller videopptak av at Jesus gikk på vannet for 2000 år siden. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 nei, du sier ikke det .. prinsessa driver med humbug, lik en helt vanlig forretningsmann eller kvinne hva blir det neste? Hva slags forretningsforbindelser har du? Høres ikke bra ut. Heldigvis er de fleste i den bransjen opptatt av lover og regler, fordi de vet at veien ut er kort om det brytes. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 dream on Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Vet du hva, jeg tror vi skal la enhver bestemme selv hva som er humbug , på den måten slipper vi å saksøke forskjellige religioner pga mangelen på bevis på guds eksistens eller videopptak av at Jesus gikk på vannet for 2000 år siden. Skeptisk til en slik holdning. Jeg mener helt klart at man burde kreve bevis, om det rammer andre. Mange ødelegges av religiøsitet i dag, spesielt psykisk. Religiøsitet kan også hjelpe mange til en bedre livskvalitet, det skal også sies. Men de som rammes negativt burde selvsagt ha mulighet til erstatning. Om da ikke noe av dette kan bevises. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 dream on Forstår at du her ikke vil avsløre dine forbindelser. Men jeg vil anbefale deg til og forholde deg til de lovlydige. På sikt er det bedre, selv om pengene kan være større på den andre siden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 dream on Forstår at du her ikke vil avsløre dine forbindelser. Men jeg vil anbefale deg til og forholde deg til de lovlydige. På sikt er det bedre, selv om pengene kan være større på den andre siden. nå ble jeg ikke bare litt forbauset .. tror du virkelig at jeg befatter meg med snusk ala sånt dall .. rett og slett skuffet Men jeg har sett evig nok av svindel og korrupsjon i dette vakre landet vårt Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 dream on Forstår at du her ikke vil avsløre dine forbindelser. Men jeg vil anbefale deg til og forholde deg til de lovlydige. På sikt er det bedre, selv om pengene kan være større på den andre siden. nå ble jeg ikke bare litt forbauset .. tror du virkelig at jeg befatter meg med snusk ala sånt dall .. rett og slett skuffet Men jeg har sett evig nok av svindel og korrupsjon i dette vakre landet vårt Uff da, ble du forbauset? Nå er det du og ikke jeg som kommer med informasjon om snusk i forretningslivet og det like stort som alt snusket religiøse holder på med. For der er det jo strengt talt ikke noe annet en luring og triksing. At det foregår noe snusk i forretningslivet vet jo alle. Men det kan jo ikke måles med det religiøse snusket. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 dream on Forstår at du her ikke vil avsløre dine forbindelser. Men jeg vil anbefale deg til og forholde deg til de lovlydige. På sikt er det bedre, selv om pengene kan være større på den andre siden. nå ble jeg ikke bare litt forbauset .. tror du virkelig at jeg befatter meg med snusk ala sånt dall .. rett og slett skuffet Men jeg har sett evig nok av svindel og korrupsjon i dette vakre landet vårt Uff da, ble du forbauset? Nå er det du og ikke jeg som kommer med informasjon om snusk i forretningslivet og det like stort som alt snusket religiøse holder på med. For der er det jo strengt talt ikke noe annet en luring og triksing. At det foregår noe snusk i forretningslivet vet jo alle. Men det kan jo ikke måles med det religiøse snusket. åja, du er vel kjent med vanlig snusk, og mistenker at det foregår det samme i religiøse sirkler .. spennende nyheter du Jeg ser ingen forskjell på snusk, det være seg den ene eller andre varianten, og business går ut på å lure på deg ting du absolutt ikke har etterspurt Men jeg betviler at alt er bare snusk, det finnes genuine kremmere, som leverer noe helt originalt og verdifullt, for noen Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Astarte Inspiration AS er ikke noe trossamfunn men et seriøst aksjeselskap som leverer sine tjenester med 2 års garanti. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 åja, du er vel kjent med vanlig snusk, Som den umoralske hedning som jeg er. Så elsker jeg snusk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå