Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pleier gutter å ha flere jenter?


Anbefalte innlegg

Mitt liv er på en måte work in progress. Nå har det ikke vært nevneverdig forandringer i relasjoner det siste året, men i kveld har jeg møtt ei veldig trivelig dame. Hun er nok ikke helt der jeg er, men jeg syntes vi klikket veldig bra. Hun var kun på et førstegangs sosialt besøk, men jeg er spent på om dette kan utvikle seg til noe mer. Definitivt ei intelligent dame som er lett å respektere. Morsomt med spenningen med noe nytt, bli kjent med et nytt menneske med livserfaringer og inputs som man kan lære av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, må egentlig si jeg kjenner meg igjen. Men det er viktig å skille mellom "player" og holde mulighetene åpne. Det kan jo ikke være slik - dersom jeg har ei i sikte, men ikke er sikker på om hun føler det samme, og samtidig har ei jeg vet liker meg godt - at jeg skal være helt kaldt mot henne helt til jeg har fått bekreftet noe hos hun første. Da er det jo bedre å se an begge, og etterhvert utforske der det virker mest sannsynlig å finne god kjemi.

En player derimot går inn for å ha begge på gress, og i min mening flørte / lede opp til et forhold helt til han har bestemt seg, og dermed kutte kontakten med "den andre" evt resten. Klart, du har jo også de som ikke kutter kontakten, og prøver å ha flere damer samtidig. Pleier ikke å gå så bra har jeg hørt :p

Lenke til kommentar

Mitt liv er på en måte work in progress. Nå har det ikke vært nevneverdig forandringer i relasjoner det siste året, men i kveld har jeg møtt ei veldig trivelig dame. Hun er nok ikke helt der jeg er, men jeg syntes vi klikket veldig bra. Hun var kun på et førstegangs sosialt besøk, men jeg er spent på om dette kan utvikle seg til noe mer. Definitivt ei intelligent dame som er lett å respektere. Morsomt med spenningen med noe nytt, bli kjent med et nytt menneske med livserfaringer og inputs som man kan lære av.

Oi, gratulerer da, haha! Du får holde meg oppdatert :)

 

Anonymous poster hash: c7ada...45e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Mitt liv er på en måte work in progress. Nå har det ikke vært nevneverdig forandringer i relasjoner det siste året, men i kveld har jeg møtt ei veldig trivelig dame. Hun er nok ikke helt der jeg er, men jeg syntes vi klikket veldig bra. Hun var kun på et førstegangs sosialt besøk, men jeg er spent på om dette kan utvikle seg til noe mer. Definitivt ei intelligent dame som er lett å respektere. Morsomt med spenningen med noe nytt, bli kjent med et nytt menneske med livserfaringer og inputs som man kan lære av.

Oi, gratulerer da, haha! Du får holde meg oppdatert :)

 

Anonymous poster hash: c7ada...45e

 

Vi har begge vært mye bortreist i jobbsammenheng, men har holdt ganske tett kontakt over nettet. I går kom hun på besøk og ble over til i dag. Hadde en kjempetrivelig kveld, praten gikk lett og naturlig hele kvelden og vi sovna med henne i armkroken min etter sex. Ingen merkelig stemning i morres og trivelig kontakt sporadisk i løpet av arbeidsdagen i dag. Mye tyder på at dette kan bli en greie som kan vare en stund :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...