Junior Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hei jeg sliter med clutchen på bilen min...(Pontiac tran sport) jeg har motstand som normalt i pedalen så setter jeg bilen i gir slipper og ingenting skjer... prøver uten clutch og det skjer heller ik noe. prøver revers og da høres det ut som opporydding i verktøykassa trøkke pedalen inn og setter den uten problem i revers... men fortsatt ingen reaksjon i driverket.. noen som kan hjelpe?? på forhånd takk Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Sjekk først at overføringen fra girspaken, det kan høres ut som noe har hoppet av. Lenke til kommentar
Junior Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Sjekk først at overføringen fra girspaken, det kan høres ut som noe har hoppet av. Var ute å sjekket nu og overføringa var på plass den Den Tar bitte litt kun så du merke at han lugge litt i 1 gir og revers ... Lenke til kommentar
Junior Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Har fått bilen på bokker nu og ser det renner clutch veske under bilen ser ut som fra girkassa nesten. hva tror dere det kan være? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tapp girolja og sjekk for metallspon og metallbiter. Dypp en magnet nedi olja f.eks. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Virker 2./3. gir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå