Øystein.F. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Activision hevdar Destiny har tangert Watch Dogs lanseringsrekord.Massive salstal for Destiny Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er jo ikke overraskende, vedder på at de mange millionene gikk på reklame, royalties og minste parten gikk på spillet. Lenke til kommentar
MrCamo Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Trist å se når folk blir påvirket av media i en så stor grad. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Evt at spillet er bra og folk liker det. Ikke alle henger på forum og taler sin sak som oss Lenke til kommentar
Grekerr Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spillet er konge Fifa er repitivt også, men hører aldri noen klager på det Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ikke vært så hekta på et spill på utrolig lenge. Har vel 20-25 timer allerede, enda så gleder jeg meg hver gang jeg skal spille. Hver sin smak, men som fan av MMO, og Halo må jeg si at dette var midt i blinken! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Angrer ikke et sekund på kjøpet tross kritikken. Hekta på spillet og storkoser meg med det. Lenke til kommentar
titusthefox Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spilt dette masse og har det kjempe moro. Spillet er på sitt beste når du spiller co-op med venner gjennom Strikes og heroic stories. PvP'en er ganske bra, og jeg pleier aldri å spille PvP i spill. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spillet er konge Fifa er repitivt også, men hører aldri noen klager på det Dette postet du uten å tenke deg skikkelig om..... Håper jeg.. Lenke til kommentar
Grekerr Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spillet er konge Fifa er repitivt også, men hører aldri noen klager på det Dette postet du uten å tenke deg skikkelig om..... Håper jeg.. Hvorfor håper du det? Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg har et inntrykk av at de som skirver reviews om dette spillet ikke helt har forstått greien! Spillet er helt fantastisk, jada, det er til tilder preget av repitisjon, men dette er helt vanlig i denne typen spill.... Å basere en review på å ha spilt dette spillet ca 20 timer, er langt ifra nok. Jeg elsker denne typen sjanger og spill. Jeg vil gi det 9 av 10...At det har solgt så godt kommer ikke som noe overraskelse for meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Man kan diskutere spillets kvalitet osv, men det er vel ingen som tror at hovedgrunnen til at det har solgt godt er at spillet er unikt godt? Det er en stor tittel, og derfor selger den godt i starten, uansett om det er et kanonspill eller om det er mer middelmådig. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå