Øystein.F. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ubisoft har starta betafasen for det komande spelet i den gamle strategiserien.No kan du prøve neste The Settlers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er veldig gira på dette her Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg skjønner ikke helt hva de mener med at vi må være online hele tiden for å få et større samfunn? Er dette et MMO? Hvis det er single-player, hvorfor må vi da være online? Har ingenting imot always online hvis det er en grunn til det, men jeg ser ikke helt hva de vil her? 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Høres ut som settlers online.... Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Allways online ødela det forrige spillet. Enelt og greit. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Lukter SimCity lang vei. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Elsket Settlers 1 & 2, men siden dengang har det liksom bare gått nedover med serien... de legger masse tull ingen vil ha istedet for å gi folk det de VIL ha: Frihet og sandbox.Synes faktisk Banished er et bedre spill nå, men det er litt lite å gjøre i det. Blir forhåpentligvis moddet. Endret 18. september 2014 av Sectoid 1 Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gledet meg masse og la ut penger for deluxe version forrige gang settlers kom ut. Oppførselen og griskheten til ubisoft ødela mitt forhold til dem, så kommer ikke til glede meg denne gang... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Settlers 2 er forsatt det beste i serien, har gått noen tusen timer totalt der over årene. Spiller det forsatt Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen som har fått beta-key? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå