Gå til innhold

Anbefalte innlegg

eg jobba med pc (kun pc) i fleire år, før eg skulle jobbe litt med mac.

eg fann ganske for ut fordeler og bakdeler med dei to systema, sammenligna med kvarandre.

 

eg foretrekk mac. og det er fleire grunner til det.

 

ang. tendenser: det er _litt_ av dei som trekker ned mac også, men dog uten non gang å ha prøvd det. Eg var jævli skeptisk til mac til å begynne med, men fant fort fordeler med det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal du ha ei maskin som fungerer uten fuzz, så kjøp Mac.

Det er jo bare tull. Hva mener du med "fuzz"? Har hatt "PC"(bare intel) i mange år. Fungerer uten problemer. Mine to siste maskiner, som jeg kjører Windows XP på, har vært og er helt problemfri. Begge maskinene kan stå på i ukesvis uten at det oppstår noen som helst problemer.

 

Har hatt både Nvidia og ATI kort. Har ikke opplevd noen som helst problemer med drivere til disse heller. Så jeg ser ikke bort fra at det i de fleste tilfeller helst er brukerfeil som skaper problemer.

Apple leverer både hardware og software, og har en lettere jobb enn Microsoft når det gjelder hardware/software integrering. Stort sett går det greit med Microsoft, selvsagt, men enkelte hardware-produsenter lager feks dårlige drivere og, forsåvidt, hardware som ikke helt følger standarder etc...

 

Jeg også har hatt hardware fra Nvidia og ATI på pcer, og drivere fra ATI er vel kjent for å være av noe tvilsom kvalitet. Har selv opplevd at ati-drivere lastet ned fra windows update førte til massive stabilitetsproblemer, med blåskjerm som resultat. Om det var ATI eller Microsoft sin feil vites ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...