Crazy Joe Davola Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Ah, så heldig. Du får det mest sannsynlig allerede i morgen da. Kom gjerne med inntrykk når du har fått testet det litt. Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Ah, så heldig. Du får det mest sannsynlig allerede i morgen da. Kom gjerne med inntrykk når du har fått testet det litt. Får se. Sendingsbekreftelsen kom i stad. Men det kan jo være at de holder den igjen til mandag før de sender den fysisk. Kommer den i morgen skal jeg komme med inntrykk i løpet av lørdagen. For i morgen kveld er det duket for Dum Dum Boys konsert først. Endret 9. oktober 2014 av DigImp Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Der forhåndsbestilte jeg på xbox one etter å ha sittet på gjerdet lenge! Greit med US marketplace! Sett litt gameplay på twitch som gjorde at jeg til slutt bestemte meg. Bare å glede seg da! Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Fikk spillet i dag. Ferdig med første chapter. Syns det er jævlig fett så langt. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ser frem til dette.. .Har ikke spilt ett skrekkspill på flere år, så det blir interessant. Skal også filme med facecam... Håper det blir en suksess ^^, Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Skulle gjerrne ha streamet litt gameplay, men jeg så en kar bli bannet for det i går kveld. Anyways, inne i chapter 2 og jeg liker det bare mer og mer. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ikke stream du vil bli bannet. Ser flere kanaler som er stengt etter å ha streamet The Evil Withing nå... Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Gameplay er ganske likt Last of us med tanke på kontroller osv. Eneste jeg ikke liker egentlig er letterbox formatet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Gleder meg mer og mer nå...! Bare synd jeg reiser bort neste helg, så får ikke spilt så mye ved release! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fikk spillet igår. Synes det lover godt det jeg spiller. Tar ikke live stream i frykt for å bli bannet. Spiller på Playstation 4. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 hvorfor kan man bli bannet? policy til spillet? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ja, hvordan er kontroll og kamera for dere som har spillet? Ser mange klager på det. Men på videoene jeg har sett, ser det jo ganske moderne ut hvertfall. Noen spill det kan sammenlignes med når det gjelder dette? Ligner det på moderne som GTA V, Dead Space eller Alan Wake, eller er det mest likt Resident Evil 4 med sine tank controls? Har jo allerede kjøpt digitalt, så det er jo for sent å angre, men greit å være litt forberedt! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 hvorfor kan man bli bannet? policy til spillet? Så vidt jeg vet har spillet offisiell lanseringsdato 14. oktober, men siden noen butikker har begynt å dele ut spillene for tidlig må de forhindre folk fra å streame inntil 14. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) hvorfor kan man bli bannet? policy til spillet? twitch/ustream har sine retningslinjer de må følge, de fleste spill skal ikke streames før release uten att den som streamer har fått egne rettigheter (Feks: annmeldere) er dog noen som ikke tillater streaming før etter release i det hele tatt, så da blir man bannet fra streamingtjenesten. Og tjenester som XBL kan i tillegg gi din konto en midlertidig utestengelse fra livetjenester osv, så man bør være obs før man streamer spill før release Endret 13. oktober 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Journalister som får det for anmeldelse må også signere en non-disclosure agreement (NDA) som sier at det kan bli pålagt straff hvis man skriver eller viser noe fra spillet før en viss dato. Det er derfor alle anmeldelsene kommer samme dag. Det samme gjelder for betatestere med mindre det er gitt lov til den enkelte å streame fra beta. Endret 13. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Spilte de første to brettene nå. Virker helt ok. Fjernet også de irriterende svarte kantene og låste FPS til 60 i stedet for 30. Litt synd man ikke kan endre på kamera også, for jeg synes det er altfor nær slik at det er vanskelig å se skikkelig. Kommet et par reviews nå http://www.ign.com/articles/2014/10/14/the-evil-within-review http://www.gameinformer.com/games/the_evil_within/b/playstation4/archive/2014/10/13/a-masterwork-of-absolute-insanity.aspx Endret 14. oktober 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Spilte de første to brettene nå. Virker helt ok. Fjernet også de irriterende svarte kantene og låste FPS til 60 i stedet for 30. Litt synd man ikke kan endre på kamera også, for jeg synes det er altfor nær slik at det er vanskelig å se skikkelig. Det er mongo nok fordi du har fjernet de svarte kantene at du er for nær. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Ah, se der ja. Får prøve å justere litt på det. Ser det blir anbefalt å sette det på 1.8 eller 2 i stedet for å fjerne det helt. Det står på 2.5 som default og det er for mye. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Stakk innom Elkjøp og handlet spillet til PS4, så da blir det oppstart senere i dag når jeg kommer hjem fra jobb! Blir spennende, har ventet lenge på dette spillet. Endret 14. oktober 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå