Lapette Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvor langt burde jeg gå? Det er vel ca hele spm.. Ligger på en uoverklokket 1.53 ghz på 44celcius... Tips? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kommer an på om det er en prosessor med palominokjerne eller ikke. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Post steppingen på CPUen. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvor langt burde jeg gå?Det er vel ca hele spm.. Ligger på en uoverklokket 1.53 ghz på 44celcius... Tips? Trur ikkje du klarer å komme så j*vlig langt med det hovedkortet, men er det en t-bred det er snakk og du hadde hatt et skikkelig overklokkingshovedkort så kan du nå langt med skikkelig kjøling. Eg klarer fint 11,5*200, men må ha meg ny kjøleblokk før eg orker å klokke lenger, for tempen min begynner å bli høg. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Den eneste måten du har på å finne ut det er å prøve deg fram Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 alriiight.. Hjelper en kabinettvifte mye på prosessoren? Ligger på rundt 50c nå, synes det er hakket for mye... 45 er greit.. Burde jeg bytte ut hele prosessorviften, eller hjelper det å ta på ny kjølepasta? Har tenkt å kjøpe meg kabinettvifte... Har overclocket til 1.7ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå