Vampyrinne Janne Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg går 1.semester bachelor fysikk.jeg har nå mekanisk fysikk som fysikk emne og har brukt lien og løvhøiden Mekanikk.jeg er kommet til kapittel 5 om partikkelsystemer, og har jobbet med oppgaver i dag og i går, men har knapt nok fått til en eneste oppgave i hele kapitlet og vurderer å skifte til university physics Young and Freedman for å berge faget. Er det som kan gi meg råd. Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har selv hatt begge de bøkene du nevner. Må si at jeg selv likte University Physics av Young & Freedman mye bedre enn den av Lien og Løvhøiden. Lenke til kommentar
Engm Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det ser ut som du har isolert problemet og fikset det. Du hadde en dårlig bok du ikke forstod og byttet den ut med en bok du forstår bedre. Ellers kan du vel finne mye videoer på youtube om de forskjellige emnene? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Det ser ut som du har isolert problemet og fikset det. Du hadde en dårlig bok du ikke forstod og byttet den ut med en bok du forstår bedre. Ellers kan du vel finne mye videoer på youtube om de forskjellige emnene? Og ikke glem ting som MIT OpenCourseWare (http://ocw.mit.edu/index.htm) for faginfo! Endret 18. september 2014 av Zlatzman Lenke til kommentar
Flin Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hva med øvingene i faget? Lenke til kommentar
Vampyrinne Janne Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Jeg deltar på øvingene. Kan noen fortelle meg om det derre MIT open courseware, jeg vet ikke hva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå