Bårdseth Motorsport Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hei! Kjæresten min blir 16 år i morgen, og jeg lurer på hva jeg kan skrive til hun på kortet Takk på forhånd! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Gratulerer med 16-års dagen jenta mi, glad i deg <3 - Bårdseth Motorsport 2 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 "Jeg foretrekker deg fremfor biler. Jeg synes stønningen din er nesten like tiltrekkende som lyden til en [sett inn yndlingsmotor/bil her] og hver gang jeg ser en BMW med Angle Eyes tenker jeg på dine øyne som er fine som englene" Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 "Jeg foretrekker deg fremfor biler. Jeg synes stønningen din er nesten like tiltrekkende som lyden til en [sett inn yndlingsmotor/bil her] og hver gang jeg ser en BMW med Angle Eyes tenker jeg på dine øyne som er fine som englene" Nå fikk du meg til å nyse en regnbue her. Skal jeg sende deg den som souvernir ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå