Jonas Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei Nå er nytt ram instalert fysisk og alt ser helt greit ut! trenger jeg å instalere driver? maskina startet akkurat som normalt opp, ikke noe sånn new hardware sak.. har noe skjedd galt? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nei, du trenger ikkje drivere, nei du vill ikkje få opp "new hardware found/ny maskinvare funne" Følg med under POST at det kjem opp riktig mengde ram. Har du xp? isåfall dra ein ctrl-alt-del og sjå kor mykje fysisk minne som er opført under "performance/ytelse" Er det riktig mengde? Isåfall så er alt i orden. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 HeiNå er nytt ram instalert fysisk og alt ser helt greit ut! trenger jeg å instalere driver? maskina startet akkurat som normalt opp, ikke noe sånn new hardware sak.. har noe skjedd galt? Du trenger ikke drivere til RAMen, nei. Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ram bruker ikke drivere. enkelte OSer avpasser bruk av ram etter hva du har til rådighet. i værste fall vil dette si at du må installere OS på nytt for å få full nytte av den nye rammen. du kan gjøre en del innstillinger i windows da. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nei, du trenger ikke nye drivere til ram. Hvis ingenting skjer, er alt greit. =) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nei du trenger ingen drivere Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har aldri hørt om noe drivere til ram. Funket helt fint med meg, stappa i. Alt i box : Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tror han har skjønt det nå... : Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tror han har skjønt det nå... : Hehe, er klar over det. Kjeder meg bare så utrolig. Gadd ikke lese hele posten(ja beklager ) Så ble det slik. Skal ikke skje igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå