pmba Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Tid og kunst i sann forening.Er dette den kuleste veggklokken noensinne? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 dette var jo veldig flott! Flott for et hotell og sånn Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 veldig upraktisk da den tilsynelatende kun viser tiden en kort tid hvert hele minutt. 3 Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 veldig upraktisk da den tilsynelatende kun viser tiden en kort tid hvert hele minutt. Jeg synes at alle har en måte å se hva klokka er (alle har jo mobiler osv.), så dette gjelder også dekorasjon... Derfor er det flott etter min menig, selv om "klokken" ikke viser tiden nonstop Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dette er den kuleste veggklokken jeg har sett. Fremdeles. http://scienceblogs.com/sciencepunk/2010/09/02/bicycle-chain-clock/ 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ikke spesielt fint, men kult var det. Kikte dog kloken i inlegget over meg Lenke til kommentar
xRun Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 God kunst er tidløs, så dette er jo nesten til å bli perpleks av. Et uvanlig design, ok. Lenke til kommentar
sdgfsdgsdfgdsfhghfgh Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Dette er en av de værste klokkene jeg har sett, den ser ikke ut som noen klokke, det er vanskelig å se tallene. Den er i det hele tatt upraktisk, selv på ett hotell vil den være dum. Først så ser du ikke en gang hva det er og når du finner ut av det så å ja , det er en klokke. Ser ut som ett stykke meningsløst kunstverk. En klokke skal være rund eller digital med tydelige tall eller så er meningen med en klokke borte. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Dette var kult og inspirerende (for en som liker å lage ting ut av elektronikk og mekanikk). Dette er en av de værste klokkene jeg har sett, den ser ikke ut som noen klokke, det er vanskelig å se tallene. Den er i det hele tatt upraktisk, selv på ett hotell vil den være dum. Først så ser du ikke en gang hva det er og når du finner ut av det så å ja , det er en klokke. Ser ut som ett stykke meningsløst kunstverk. En klokke skal være rund eller digital med tydelige tall eller så er meningen med en klokke borte. Ehm... Hele poenget var jo at det ikke skulle være en tradisjonell klokke, være det rundt eller digital... Meningen med klokka er å vite hva tiden er. Om du kan få dette via et blinkende lys så er poenget fortsatt der, i høyeste grad. Følger man din logikk så vil vi aldri se noe spennende og alltid bli værende på samme sted. Slutt å være så negativ og la menneskeheten eksperimentere med design og kreativitet. Endret 20. september 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Man må nok først og fremst tenke på dette som ett rent kunstverk som viser mønstere. At den tidvis viser hva tiden er nok tenkt mer en kuriositet enn en klokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg