Lucifer 666 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Noen som vet hvordan man kan splitte en dvd i 2 dvd+r plater?? Skal kopiere en film på 7,2GB, og det blir litt mye og komprimere i DVD-Shrink så jeg tenkte å splitte den i to DVD+R plater som tar 4,7 hver. Finnes det noe enkelt program for å gjøre dette? Hvordan blir det i så fall med menyer på disk 2?? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg bruker DVD X Copy, og der kan du splitte DVD'n slik at du får den på 2 plater. Meget bra prg! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Okey takker! Hvordan ble det med meny da når du slittet filmen?? Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 De e bedre og bruke DVD Shrink då kan du få heil dvd plate på en dvd-r plate :!: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 De e bedre og bruke DVD Shrink då kan du få heil dvd plate på en dvd-r plate :!: Bedre er vel å ta hardt i, det er mer en annen løsning. Dette programmet forringer kvaliteten på filmen Lenke til kommentar
The Cable Guy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 dvd Shrink kan du fjerne bonus klipp på en dvd og du kan komprimere klippa! du fer en backup av dvd med meny og heille pakken *grin* du slepp og sette ned noko kvalitet på filmen! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 DVD shrink funker fint det, men når det blir mye den må komprimeres så blir det merkbart dårligere. Jeg ville også ha med alt bonusmatriale Men jeg prøvde DVD X copy som ble nevnt tidligere og dette funka utmerket. Det eneste som var litt dumt var at menyen kom på disk 2.... Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 prøvde dvd shrink idag. problemmet er når jeg trøkker på dvd så fryser maskinen noen som har samme problemmet? Lenke til kommentar
klovnen_ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har du prøvt DVD Decrypter? D kopierer det meste av DVDer. http://www.dvddecrypter.com/ Lenke til kommentar
Wave Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hvorfor i all verden er det ingen som nevner DVDFab. Denne lille freeware saken splitter over to disker. Menyen+ ekstra + så mye av filmen som mulig på disc 1, og resten av filmen på disc 2. Du kan også velge å bare kopiere filmen. Dette og CloneDVD er alt du trenger! DVD X Copy ville jeg ikke brukt om jeg fikk betalt. Det registrerer kopien for evnt sporing, legger inn tåpelige advarsler osv...og verst av alt: det komprimerer enten du vil eller ikke (xpress). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå