Happydevil Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har muligens handlet meg bil fra Nord-Norge og de tilbyr å få frakta den til Oslo. Den er EU godkjent, ingen heftelser, har ikke gått langt og ser bra ut. Det selges med garanti også. Men jeg er bare litt redd siden jeg kjøper den omtrent uten å få sett på den selv. Har noen andre gjort dette før? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det er alltid risikabelt å kjøpe usett. EU-godkjenning ville jeg ikke stolt ubegrenset på, mye som kan være galt med bilen selv om den går igjennom EU. Jeg ville nok prøvd å få noen til å se på bilen for deg. 2 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 har ikke gått langt og ser bra ut. Ikke kjøp bil usett. Selv om en bil ser bra ut, så er det ingen garanti for at bilen ikke har fått justert ned kilometerstanden flere hundretusen kilometer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Aldri lurt å kjøpe usett, uansett garantier. Anbefaler at du enten får selger til å ta en NAF-test på bilen, eller at du får en du kjenner til å ta den med til et merkeverksted for å få bilen gått over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvis du absolutt må ha akkurat den bilen, koster ikke en flybillett så mye. Nesten garantert mindre enn hvis det skulle vise seg å være noe alvorlig galt med bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå