Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tips, planlegge en romantisk aften

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å overraske kjæresten min med noe romantisk og litt utenom det hverdagslige, og trenger litt tips og råd iforhold til hva jeg kan gjøre.

Tenkte å ta han med på piknik hvor jeg kunne servere feks jordbær, småsnacks jeg har laget på forhånd, frukt og diverse. Er dette en god idé? Hva kan jeg ha med på pikniken? Andre forslag? Tar imot alt av råd og tips.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piknik og slikt er bra det. Jeg og dama tok en liten piknik midt på et kjøpesenter en dag det regnet, feks.

Såklart har du the aftermath hvor du kan kle deg opp som en sexy bompibjørn og hive på litt whipped cream, en gimp-mask eller hva enn han er in to, som gjør dagen perfekt for ham.

Piknik er bra med jordbær, kanskje champagne hvis dere liker det og ikke kjører. Hvis det begynner bli kaldt kan man bytte piknik med engangsgrill og grille noe.

Ikke ta med mat som knaser og bråker mye mens dere spiser (smatting og slikt), det er bare irriterende. I alle fall for meg. Men det er meg, for alt jeg vet digger han det...

Nei virker som en fornuftig plan det der, blir sikkert kjempestas :) .

Det viktigste er ikke HVA du gjør, men AT du gjør noe for ham og legger innsats og vilje i det. DET er den tingen han virkelig setter pris på, som gir følelsen av at du er glad i ham. Men det vet du jo :) .

Lenke til kommentar

Lag en god middag hjemme, etter maten rydder du av bordet og sier at han skal sette seg i sofaen. Så går du på soverommet. Kler deg helt naken. Tar på deg de høyeste hælene du har, tar på deg håndjern bak ryggen. Så går du ut og stiller deg foran han og sier "gjør hva du vil med meg"

Romantisk aften :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...