John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hei HW.no Jeg opserverer at enkelte medlemmer bruker logoen til Hardware som sin avatar. Dette forvirrer meg og kanskje mange til, vi trur de er Moderatorer. Alle Moderatorene i de forskjellige områder (HW, OC, Programmer osv) burde hatt avatar lik sitt ansvarsområdet. Men uansett mener jeg at enkelte medlemer bruker logoen til HW som sin avatar er GALT. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Enig! (Ikke ment som spam eller no slikt, men at jeg er enig!) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Forget it... Endret 27. oktober 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Moderatorene i hw.no nettverket burde heller hatt en sånn "team icon" under avataren som har samme stil, men viser hvilket nettverk de hører til. Slik som f.eks InvisionBoard teamet har: Enig! (Ikke ment som spam eller no slikt, men at jeg er enig!) Endret 27. oktober 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det står jo noe : Bruker Innlegg: 4144 f.eks, pleide det ikke stå "moderator" der før? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Innføringskurs i hvordan identifisere en mod:Les hva som står under "Gruppe:". Er det drift, admin, moderator. Kort sagt noe annet enn Medlemmer er det høyst sannsynligvis en mod/admin. I mitt tilfelle står det moderator. Dessverre er det ikke påbud om å bruke logoen på siden man jobber for som avatar. Jeg er grei nok og bruker den :-) Under din avatar ernie85 står det bruker. Deg kan jeg identifisere som en vanlig bruker, ikke moderator. Det som er problemet er når et medlem bruker logoen deres og uttaler seg som moderator. Det har faktisk skedd. Få skaffet dere en edentitet/uniform som identifisere dere Moderatorer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 1) Kun vi som jobber i nettverket skal ha nettverket sine logoer 2) Vi har og noe under oss som sier, teknisk drift, administrator etc. 3) vi vurderer og å legge til såkalte "pimps" som viser et bilde av tittelen vår :-) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Bra Mr.Ueland. Der står det Teknisk drift, er dette bra nok? Dere burde hatt en felles tydelig logo/avatar. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Under din avatar ernie85 står det bruker. Deg kan jeg identifisere som en vanlig bruker, ikke moderator. Det som er problemet er når et medlem bruker logoen deres og uttaler seg som moderator. Det har faktisk skedd. Få skaffet dere en edentitet/uniform som identifisere dere Moderatorer. Huff stemmer det. Hos meg ser det slik ut nemlig: Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) mmmm... Det bilde du har lagt ved ditt innlegg er forskjellig i forhold til din avatar. Du mangler Gruppe: Moderator. Er det forskjell på hvilket "skins" du bruker om hvilken informasjon vi får? Det er det ved forklaring på hva konfoluttene betyr. Endret 27. oktober 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 mmmm...Det bilde du har lagt ved ditt innlegg er forskjellig i forhold til din avatar. Du mangler Gruppe: Moderator. Er det forskjell på hvilket "skins" du bruker om hvilken informasjon vi får? Det er det ved forklaring på hva konfoluttene betyr. Ja, når jeg sjekket nå så er det en forskjell på hva man får av info. Jeg bruker amotor-templaten. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Da har jeg byttet "skin" fra Hardware til Amotor. Her fikk jeg det jeg er ute etter. Men Hardware da - skal ikke dere legge ut samme info som amotor? Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Selv har jeg gjort en liten vri. Og ser dere brukere som benytter en logo fra hw-nettverket, må dere si fra til oss. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Mottatt Har forøvrig byttet skin til Overklokking. Endret 27. oktober 2003 av John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå