RBW Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Vinneren etter helgekonkurransen er endelig klar.KONKURRANSE: Vant du en snerten mini-PC? Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har ett lite forslag når det gjelder disse konkurransene; Jeg må til stadighet lete etter konkurransene, noen helger er det på forsiden og enkelte ganger er de helt bortgjemt (eller ikke eksisterende) Er det mulig å legge inn en fane sammen med de forksjellige sidene i Tek-nettverket som går direkte til en oversikt over aktuelle konkurranser? Noe ala dette; 2 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er det mulig å legge inn en fane sammen med de forksjellige sidene i Tek-nettverket som går direkte til en oversikt over aktuelle konkurranser? Hva med å registrere epostadressen? så får du en mail når det er en ny konkuranse? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har ett lite forslag når det gjelder disse konkurransene; Jeg må til stadighet lete etter konkurransene, noen helger er det på forsiden og enkelte ganger er de helt bortgjemt (eller ikke eksisterende) Er det mulig å legge inn en fane sammen med de forksjellige sidene i Tek-nettverket som går direkte til en oversikt over aktuelle konkurranser? Noe ala dette; tekfane.JPG Takk for forslaget. Det blir imidlertid litt "overkill" å ha egen fane for konkurransene, når det er maks én konkurranse i uken. Men hvis du registrerer deg på konkurranse-nyhetsbrevet vårt, får du en e-post hver gang vi legger ut en ny konkurranse (innmeldingsskjema f.eks. her: http://www.hardware.no/artikler/konkurranse-vant-du-en-snerten-mini-pc/163576) . Vi promoterer også konkurransene på Facebook-sidene til Amobil og Hardware, i tillegg til at konkurransene blir lagt ut på de ulike sidene i Tek-nettverket. I det siste har det dessverre vært enkelte uker hvor vi ikke har hatt konkurransepremier – men vi vil så langt det går etterstrebe å ha konkurranser hver helg. :-) Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har ett lite forslag når det gjelder disse konkurransene; Jeg må til stadighet lete etter konkurransene, noen helger er det på forsiden og enkelte ganger er de helt bortgjemt (eller ikke eksisterende) Er det mulig å legge inn en fane sammen med de forksjellige sidene i Tek-nettverket som går direkte til en oversikt over aktuelle konkurranser? Noe ala dette; tekfane.JPG Takk for forslaget. Det blir imidlertid litt "overkill" å ha egen fane for konkurransene, når det er maks én konkurranse i uken. Men hvis du registrerer deg på konkurranse-nyhetsbrevet vårt, får du en e-post hver gang vi legger ut en ny konkurranse (innmeldingsskjema f.eks. her: http://www.hardware.no/artikler/konkurranse-vant-du-en-snerten-mini-pc/163576) . Vi promoterer også konkurransene på Facebook-sidene til Amobil og Hardware, i tillegg til at konkurransene blir lagt ut på de ulike sidene i Tek-nettverket. I det siste har det dessverre vært enkelte uker hvor vi ikke har hatt konkurransepremier – men vi vil så langt det går etterstrebe å ha konkurranser hver helg. :-) Ja ser den Blir nok fort litt voldsom når konkurransefanen er større enn alle de andre, men mener fortsatt det burde være en direktelink en eller annen plass på siden - om ikke på toppen sånn som der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå