lmojoh Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 finnes det 32gb lagring på Sony Experia Z3? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) Min Z2 er håpløs når det regner, for den bir forvirret av regndråpene og oppfatter ikke fingeren min. Det ryktes at denne skjermen fungerer selv om det er vann på den. Ny skjermteknologi, sies det. Har dere erfaringer med dette i praksis? Er vann overhode ikke et problem på Z3? Jeg velger Sony fordi den er vanntett. Det er ikke kun et gimmick. For meg er det viktig, på grunn av været på vestlandet. Endret 8. november 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hvordan er det med android versjon oppdateringer hos sony? siden der kommer ny toppmodell ..3 ganger i året eller hva en dem driver med. Sony er veldig flink til å opodatere til siste versjon av android: http://www.tek.no/artikler/sony-alle-med-xperia-z-far-android-5-0/164503 1 Lenke til kommentar
xDOCTORx Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Etter to telefoner på ett år som begge døde av fuktskade så byttet jeg til Sony Z3. Det var en enorm skuffelse å få denne toppmodellen. Brukergrensesnittet var ikke mulig å tilpasse slik jeg ønsket. Enkle ting som å sette hjemmeskjermen til å rotere rundt er ikke mulig. Samt når man fjerner google widget på hjemmeskjer så blir ikke denne plasse ledig til andre elementer. Telefonen er unødvendig stor mtp skjermen og både skjerm og lyd er dårligere enn mine tidligere LG telefoner som blåser denne av banen. Vanntett er fint men telefonen tålte ikke ett fall på 30cm før glass foran og bak knuste og telefonen ikke var mulig å styre etter dette. Aldri mer Sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå