Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal jeg bare gå videre? Råd og tips i min situasjon..

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann, som jeg ble kjempeforelsket i. Men jeg forstår han ikke helt. Han var ganske kjapp ute med sine følelser i starten. Han sa at han var forelsket i meg, og at jeg var den herligste damen han hadde møtt i sitt liv. Vi hadde altfor tidlig sex egentlig. Gikk rundt som kjærester.

Jeg møtte han sist på lørdag. Siden har han ikke kommet med en dag for å møtes igjen. Han har vært litt treig med det tidligere. Men han sier han jobber mye. De siste dagene så har det vært meg som har tatt intiativ til kontakt også.

Jeg har holdt meg kun til han. Synes det er galt å date andre mens dette pågikk. Men nå tenker jeg på å begynne å skrive med andre, og gjerne møte de hvis han ikke viser mer interesse for meg. Men samtidig så ble jeg så forelsket i daten min at jeg ikke klarer å gå videre med det første. Det er vanskelige følelser. Og jeg hadde jo håpet på at jeg kunne se tegn på at han tenker på meg. Jeg sliter mye med selvbilde når usikkerheten kommer. Og begynner å hate meg selv fordi jeg er så følsom.

Har dere noen råd og tips i min situasjon, som gjør den lettere?

Anonymous poster hash: a3e56...4af
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel åpenbart at du ikke skjønner han. Men hvorfor skulle du?

Og har du prøvd å analysere litt om hvorfor du liker akkurat han, og hvorfor han ikke er like usikker som deg? Hva er det han har som du ikke har, evt hva er det han ikke har som du har, som gjør at du synes han er interessant.

Og hvis du prøver å sitte deg i hans sko. Hvor interessert ville du ha vært?

Endret av Skallekos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel åpenbart at du ikke skjønner han. Men hvorfor skulle du?

Og har du prøvd å analysere litt om hvorfor du liker akkurat han, og hvorfor han ikke er like usikker som deg? Hva er det han har som du ikke har, evt hva er det han ikke har som du har, som gjør at du synes han er interessant.

Og hvis du prøver å sitte deg i hans sko. Hvor interessert ville du ha vært?

Trådstarter: Jeg kan prøve å høre på hans ord. Han sier at han jobber overtid mandag, tirsdag, og onsdag, så da er det gjerne en grunn til at han ikke har kunne treffe meg. Og da er det gjerne en grunn som ikke har med uinteresse å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg ville avklart før jeg hoppet til slutninger helt uten grunn. Also; ikke overtenk ting, og gjør det som du har lyst til. Hvis du vil ha han og ikke dille med andre, gjør du det. Hvis du vil dille med andre, gjør du det. Hva han gjør oppi alt dette er jo ikke egentlig relevant. Hvis du skal tøyle deg selv for hans del, blir det jo bare feil uansett.

For enkelhets skyld: snakk med fyren. You know; directly. Slik at du ikke TRENGER anta ting og synse og spekulere. For DET er bortkastet tid og energi det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville avklart før jeg hoppet til slutninger helt uten grunn. Also; ikke overtenk ting, og gjør det som du har lyst til. Hvis du vil ha han og ikke dille med andre, gjør du det. Hvis du vil dille med andre, gjør du det. Hva han gjør oppi alt dette er jo ikke egentlig relevant. Hvis du skal tøyle deg selv for hans del, blir det jo bare feil uansett.

For enkelhets skyld: snakk med fyren. You know; directly. Slik at du ikke TRENGER anta ting og synse og spekulere. For DET er bortkastet tid og energi det.

Han kontaktet meg igjen. Det som jeg er redd for er at hvis jeg dater andre, så kan jeg risikere å miste han. Og det vil jeg ikke. Jeg er ikke sikker på hvordan hans interesse er for meg, men jeg prøver å se hvordan situasjonen blir. Jeg får heller ta sjansen på å holde meg til han, inntil annet er avklart. Hvis man dater flere om gangen så kan man risikere å miste noe bra.

Lenke til kommentar

Ja og hvis man ikke er med flere mister man noe man liker. Hvorfor ikke finne en som enten er ok med at du er med andre, eller som gjør at du ikke har noe lyst å date andre?

Trådstarter: Jeg har overhodet ikke lyst å date andre. Men jeg er såpass usikker på hva han vil for han virker mer opptatt av sex med meg enn han er av andre følelsesmessige ting.

Men jeg håper jo på han uansett. Og derfor så tør jeg ikke date andre, fordi jeg vil bare ha han.

Lenke til kommentar

Er jo vits å date andre hvis du ikke vil det da?

Men snakk med fyren og se hvordan han ser det. Er veldig godt mulig han ikke ser ting slik du ser det, men det er også veldig godt mulig han gjør det, men at du tolker det annerledes fordi han ikke nødvendigvis sier eller gjør det du forventer, som kan gjøre at du føler han ikke er på samme plan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...