1969 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Nå blir det vel priser tilpasset den norske markedet... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 "For you, my friend, special price! Only ten times what it's worth!" 2 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg gjetter at Steams logikk blir $49 = €49 = 499,- NOK. Det er vel noe ala dette som EA gjør på origin så... Det er vel ikke utenkelig. Fint at jeg stort sett uansett kjøper Steam-spillene mine på helt andre plasser. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ingen vits i å kjøpe et produkt til en unødvendig dyr pris. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ingen vits i å kjøpe et produkt til en unødvendig dyr pris. Det er en helt annen diskusjon som det finnes egne tråder for å debattere. 2 Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 75% sikker på at dette betyr dyrere spill...igjen. jepp, dem må jo ta betalet for konverteringa, helst av egen tabell, da dollaren var mest verdt, og krona minst verdt Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Spill som koster 7,50€ er per dags dato 62Kr, kan vi regne med ihvertfall 10-20 Kroner mer? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det virker som vi alle er enige. Dette betyr nok dårlig nytt for oss. Gid Steam kan overraske meg her. Men for å balansere kritikken; jeg elsker mitt digitale steam bibliotek. Og Steam er svært åpne. Du kan kjøpe Steamnøkler andre steder uten at det bryter deres retningslinjer. Så jeg kommer fortsett til å bruke steam. Men det er mulig jeg kommer til å handle mindre i Steam Store dersom våre mistanker slår til. Foreløpig er jeg for lat...og tenker jeg heller kan betale 100 kroner mer for å støtte mitt gode steam-bibliotek fremfor å registrere meg andre steder. Når dette blir 200 kroner spørs det om jeg kan ta meg åd til å være lat lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Kjøper selv mye fra G2PLAY. Endret 18. september 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg bruker http://www.dlcompare.com/ og styrer unna de mest tvilsomme sjappene... bruker alltid paypal for sikkerhetsskyld. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Har brukt G2Play i flere år og aldri hatt noen problemer, så ja. Alternative nøkkelselgere er tingen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 http://isthereanydeal.com/ Er også fin til å finne og sammenligne priser. 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har vanskelig for å tro at de skal ha folk som sitter og kikker på hver enkelt myntenhet, og krysser derfor fingrene for at prisen i euro rett og slett blir konvertert til norske kroner basert på markedsverdi Vi er allerede relativt heldige på steam, siden vi er plassert i tier 2 sammen med en haug østeuropeiske land Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vel, jeg betaler gjerne i Euro. Har ikke noe behov for omregning som bare fører til dyrere spill -.- Vel, jeg savner den gangen steam bare tok dollar jeg... Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Vi er allerede relativt heldige på steam, siden vi er plassert i tier 2 sammen med en haug østeuropeiske land Fordi vi ikke er med i EU da kanskje. De skulle bare visst, kjøpekrafta i Norge er vel langt større enn i de fleste EU-land. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Har gjort mange gode kjøp på greenmangaming 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Greit nok at vi nå kan betale i Kroner , men er det noen som faktisk har en bekreftelse på at prisene går opp? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg har handlet på Steam hele veien, men da stort sett bare på salg. Hvis omregningen igjen går i vår disfavør tror jeg at jeg også kommer til å sky salgene og heller bruke alternative sider. Dog elsker jeg å ha spillene sanket i Steam klienten. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Da følger de sikkert Uplay, som ligger på 499. Hvordan de kan komme unna med at spillene koster 100 kroner mer enn hos norske forhandlere er for meg en gåte. 1 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Blir det dyrere kan de ta seg en bolle for min del, da går jeg andre plasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå