War Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei, jeg får ikke lastet opp bilder fra pc til forumet. Jeg har prøvd med explorer, firefox og chrome. Prøvd med seks maskiner og mobilen. Prøvd enkel og avansert opplaster. Resatt nettleser-settings. Dette skjedde plutselig og kun når jeg er logget inn på min bruker. URL fungerer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Bildet er veldig lite og lastet opp på en side full av reklame og popups. Kan du laste det opp et annet sted, som bildr.no? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Evt. bruke bildeopplasteren til forumet. sorry 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Det står bare denne opplasningen feilet. Du kan laste opp inntil Opplasting av vedlegg er skrudd av. Endret 20. september 2014 av War Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har du prøvd med andre bilder eller filer? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Prøvd kanskje 100 filer. Ser at opplastning er "skrudd av" i linjefeltet hvor det før sto 255mb maks. Har ikke rørt noe, skal sjekke innstillinger i "min konto" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Sjekk at du ikke har brukt opp kvoten din. https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=attachments Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Test, flott med et varsel^^ Uansett, da sletter jeg alt så vil 70% av postene mine ikke gi mening. Ikke kan man sortere på størrelse heller så må sitte i tusenvis av sider og slette 1kb-filer.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=attachments&sort=size Sortert etter størrelse Lenke til kommentar
War Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Superkult, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå