A Guy Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei, jeg trenger en ny laptop nå. Jeg hat sett mye på gigabyte p34g v2, men merker at den ikke har bra nok batteri tid. Jeg lurte på om dere hadde noen ideer for en liten (13-14 inch) og lett bærbar pc med bra batteri tid (5+ timer) som jeg kan bruke på skole pg spille spill på (LOL og forhåpentligvis Assassin's Creed Unity når det kommer). Budsjettet mitt er alt under 15k. Helst under 10k. Jeg vil også kunne bruke denne pcen de neste 4 årene. Håper dere kan svare og at jeg ikke krever for mye. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Om det skal være en langtidsinvestering, ville jeg ventet til Broadwell prosessorene som kommer i løpet av oktober. Det vil gjøre valget mye enklere. Om du kjøper nå, kjøper du en generasjon som lever på sitt siste vers. Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Om det skal være en langtidsinvestering, ville jeg ventet til Broadwell prosessorene som kommer i løpet av oktober. Det vil gjøre valget mye enklere. Om du kjøper nå, kjøper du en generasjon som lever på sitt siste vers. Jeg vurderer også sterkt denne Gigabyte P34g V2, men har hørt om disse Broadwell prossesorene. Når kan man egentlig forvente laptop'er med Broadwell prossesorer? Snakker vi noen måneder eller godt over halvåret? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Lenovo Yoga Pro 3 har allerede Broadwell, men det er en maskin som er preget av dårlige løsninger ellers. Ville sett etter Asus Zenbook UX305 som ikke er lansert enda, men som vil få teknologien. Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Lenovo Yoga Pro 3 har allerede Broadwell, men det er en maskin som er preget av dårlige løsninger ellers. Ville sett etter Asus Zenbook UX305 som ikke er lansert enda, men som vil få teknologien. Ok, kan høres ut som det er en stund før gaming ultrabooker får denne teknologien da. UX305 ser bra ut, men tviler på at den duger noe særlig til spilling. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Noen dato for når broadwell kommer i Europa, og hvilke maskiner/leverandører som vil ha disse prosessorene? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå