Jimster Skrevet 29. september 2014 Rapporter Del Skrevet 29. september 2014 Har selv HD800, men ikke somlet meg til å kjøpe dedikert forsterker enda. Det jeg har forsket meg frem til er at Burson Audio, australsk merke, skal være en veldig god match til disse. Fant noe rapporter på det på Head-Fi forumet i sin tid. Du kan jo sjekke det ut Moiz.no er importør i norge. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. september 2014 Rapporter Del Skrevet 30. september 2014 Har selv HD800, men ikke somlet meg til å kjøpe dedikert forsterker enda. Det jeg har forsket meg frem til er at Burson Audio, australsk merke, skal være en veldig god match til disse. Fant noe rapporter på det på Head-Fi forumet i sin tid. Du kan jo sjekke det ut Moiz.no er importør i norge. Hva har du til å drive dem da? Du må jo ha utnyttet under halvparten av potensialet i HD800... Hørte dem sammen med HDVD800 for et par uker siden. Begynner å bli dyr combo, og kanskje vel avslørende for min smak. Vanlig Wimp ble helt avkledd. Har for øvrig Burson selv, sammen med HD650 og er svært fornøyd med detaljer og spilleglede. Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 30. september 2014 Rapporter Del Skrevet 30. september 2014 Har selv HD800, men ikke somlet meg til å kjøpe dedikert forsterker enda. Det jeg har forsket meg frem til er at Burson Audio, australsk merke, skal være en veldig god match til disse. Fant noe rapporter på det på Head-Fi forumet i sin tid. Du kan jo sjekke det ut Moiz.no er importør i norge. Hva har du til å drive dem da? Du må jo ha utnyttet under halvparten av potensialet i HD800... Hørte dem sammen med HDVD800 for et par uker siden. Begynner å bli dyr combo, og kanskje vel avslørende for min smak. Vanlig Wimp ble helt avkledd. Har for øvrig Burson selv, sammen med HD650 og er svært fornøyd med detaljer og spilleglede. Nei jeg har definitivt ikke forsterker til å drive dem og det er skammelig. Rett og slett ikke kommet meg så langt i investeringen. Vært andre ting som har blitt prioritert dessverre. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. september 2014 Rapporter Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Har selv HD800, men ikke somlet meg til å kjøpe dedikert forsterker enda. Det jeg har forsket meg frem til er at Burson Audio, australsk merke, skal være en veldig god match til disse. Fant noe rapporter på det på Head-Fi forumet i sin tid. Du kan jo sjekke det ut Moiz.no er importør i norge. Hva har du til å drive dem da? Du må jo ha utnyttet under halvparten av potensialet i HD800... Hørte dem sammen med HDVD800 for et par uker siden. Begynner å bli dyr combo, og kanskje vel avslørende for min smak. Vanlig Wimp ble helt avkledd. Har for øvrig Burson selv, sammen med HD650 og er svært fornøyd med detaljer og spilleglede. Nei jeg har definitivt ikke forsterker til å drive dem og det er skammelig. Rett og slett ikke kommet meg så langt i investeringen. Vært andre ting som har blitt prioritert dessverre. Sånn er det av og til. Men da vet du hvor prioriteringene skal fremover... ;-) Tipper du opplever et spennende løft med en av markedets bedre hodetelefoner. Kan forresten ordnes med ca en tusenlapp, som http://www.hifisentralen.no/forumet/torget-annonse-nr-76131/ Endret 30. september 2014 av Pop 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå