dordar Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei alle sammen, Jeg har nå omsider fått kost meg med Last of Us på min ps3, og har nå begynt å vurdere om jeg skal selge min ps3 og kjøpe meg en ps4. Jeg har hatt ps + i lang tid, noe som betyr at jeg har masse spill til ps3 som jeg har fått fra den tjenesten. 1. Hva kan man forvente å få for en ps3 slim med Last of us, SSX, div Fifa spill og call of duty spill, nba08, og litt andre spill.. Får man noe mer enn 1000 kroner? Er i utgangspunktet ikke desperat etter å selge, men hovedproblemet mitt er at jeg ikke har nok HDMI innganger i tven.. 2. Du som har kjøpt deg ps4 og solgt din ps3, hva fikk du for din? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Du er veldig heldig om du i det hele tatt får 1000 kr. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Mange av de spilla du nevner er veldig gamle, og er verdt så og si 0 for mannen i gata.Du nevner ikke hvilken konsoll du har, hvor stor harddisk etc. Men som sagt, du skal være veldig heldig om du får 1000 kr Lenke til kommentar
dordar Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Det er såpass ille ja.. får vel beholde den.. spørsmålet er vel om man allikevel skal unne seg en ps4.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hvis det ikke er noen spill du må ha enda, så er det jo ikke noe poeng. Du har jo spilt Last of Us, og det spillet er vel fortsatt det beste spillet til PS4. Når det er sagt, så kommer det jo mye spennende nå i høst/vinter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er i utgangspunktet ikke desperat etter å selge, men hovedproblemet mitt er at jeg ikke har nok HDMI innganger i tven.. En billig løsning på det problemet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Du får HDMI-switcher enda billigere enn det, og med fjernkontroll og flere innganger. Merk at PS+ spill følger bruker og ikke konsoll etter det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Prøvde å bruke en switch på TVen min, men bildet ble så uklart og skurret så mye at jeg gav opp. Man bør altså ikke kjøpe første og beste switch man finner. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg kjøpte den første og billigste switchen jeg fant og den fungerer helt konge. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Fikk 2400 for ps3 med noen spill og et par bluray filmer Men jeg solgte den før ps4 kom ut. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Du får sammenligne på finn Lenke til kommentar
MikkelEriksen Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Om du legger ut din ps3 på facebook, på en sånn kjøp og selg side. da tror jeg du kan få litt mere en 1000. vet om flere som har solgt det samme som deg, som fikk ca. 1500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå