Fermate Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg har vært litt fraværende her i det siste... Orker ikke å henge med i denne "chat kanalen" Men tilbake til automasjon: Jeg har lyst til å prøve denne: http://www.etotal.eu/product/fakro-chain-drive-for-pivot-windows-230v-223/ Noen som har noen erfaring med denne? Noen som vet om et billigere sted å kjøpe den? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Merker at du har vært borte, ja... VI har faktisk fått eget forum! Legg det heller inn der, er du snill. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Nå skjønte jeg ingenting... Svarte ikke jeg på denne i den lange tråden? Lurer på om jeg holder på å bli totalt senil... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Men for å prøve å ta meg inn igjen... Den så iallfall skikkelig stilig ut, tror du den funker på vanlige vinduer? Det hadde vært greit å kunne åpne et par vinduer på hytta på vidt gap rundt klokka 5, så det ikke rekker å bli 30 grader i stua før vi står opp! Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Aha, Det var HER svaret mitt havnet. Hvorfor skal vi være her egentlig? Og hvem er det som skal være igjen i Moskus sin tråd?? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Fordi kaoset var blitt fullstendig i tråden, med en salig blanding av ferskinger, erfarne, ulike systemer og spørsmål som gjorde at hvis man skulle svare på noe, måtte man inn med sitater i huet og ræva. Moskus er her, han! Den gamle tråden blir antakeligvis bare stående der som søkbar referanse, mens nye diskusjoner skal foregår i selve forumet (som er blitt foreslått endret til Smarthus istedenfor). Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Men jeg gidder da ikke snakke mer en 2 minutter om det ene produktet her?? Skal vi ha en tråd for Nexa da? Og en for Fibaro og en for Homeseer Og en for Oregon Og en for RFXCom og en for... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ikke akkurat. Heller en tråd for hvert nye spørsmål, så man slipper å bla seg gjennom masse som egentlig ikke er aktuelt for å finne det. Altså sånn som det har fungert på dette forumet innenfor de aller fleste andre kategoriene siden det begynte! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ingen grunn til å snakke mer enn 2 minutter om dette ene produktet nei, tråden her forsvinner etterhvert bakover i kategorien og blir "borte". Akkurat hvordan kategorien skal fungere er litt opp til dere, men samtlige spørsmål i samme tråden i en egen kategori er kaotisk og meningsløst. Jeg kommer nok til å bruke litt tid her fremover og splitte/flytte det jeg mener er riktig Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Splitt og hersk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå