123puma Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Hei, jeg tenker å kjøpe en woolrich jakke, og lurer på hvordan denne er. Er den varm og god? Hvordan er størrelsene, er de store for størrelsen? Og hvor får man kjøpt dem? Skulle gjerne vist hvilke butikker som selger de i Oslo(Norge), Århus(Danmark) og Vejle(Danmark) Noen andre tips til gode vinterjakker? Ikke Canada Goose eller PJS Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Jeg har en Woolrich høstjakke, er veldig fornøyd med den. Størrelsen er ganske normal, som de fleste andre merker. I Oslo har i hvertfall Eger og Follestad dette merket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2014 Rapporter Del Skrevet 16. september 2014 Plukket opp min Woolrich Arctic-parka på Høyer i Trondhjem. Vil anta de fører Woolrich på Høyer i Oslo også. Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. september 2014 Rapporter Del Skrevet 17. september 2014 Er det ikke sånn at man kan spare ganske store summer på å bestille Woolrich fra eBay, uten at man tarper noe særlig på kvalitet? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 18. september 2014 Rapporter Del Skrevet 18. september 2014 Er det ikke sånn at man kan spare ganske store summer på å bestille Woolrich fra eBay, uten at man tarper noe særlig på kvalitet? Den billige versjonen fra ebay er laget i Asia istedenfor i Amerika. Jeg har også hørt at jakkene er forskjellige og kvalitetsfølelsen hos ebay-versjonen er lavere enn den man får kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå