Gå til innhold

(CL) Dortmund - Arsenal

Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få Campbell på for Alexis takk

Ditto.

Hodeløst å la en slik spiller sitte på benken. Wenger må ha noe imot han eller noe..

Rosicky og Campbell er spillere som kan score mål for oss. Cazorla ligger utenfor 16-meteren å sentrer ballen mens Ox bommer på alt av skudd.. Ox er rask og angrepsrettet, men treffsikkerheten hans er ikke optimal.

Lenke til kommentar

Wenger er Arsenals svake punkt. Det er det liten tvil om. Jeg sikler ved tanken på en manager som vet hvordan man bruker sine egne spillere best, ikke redd for å være aktiv på overgangsmarkedet og som har klar en god taktikk før hver kamp. Wenger har ingen av de egenskapene jeg nevnte.

Det er synd det ikke er så mange Arsenalfans som er enige. Hvor lang tid må vi sitte og se på før det skjer noe? Jeg føler Wenger ligger og flyter på prestasjonene han hadde for 10 år siden. Fotballen forandrer seg, det gjør åpenbart ikke han.

Arteta, du kan legge opp du også.

Lenke til kommentar

Kanskje Wenger burde ta en SAF. Legge opp og overlate rotet til noen andre.

Burde gitt seg på "topp" i sommer etter at vi endelig vant noe. Overlate roret til en sulten manager.

Hadde muligheten da, ja. Synd han ikke tok den. Vært lei Wenger en god stund nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...