Gå til innhold

(CL) Dortmund - Arsenal

Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Håper Dortmund scorer 3 mål på rappen nå. Så kan folk stille spørsmål til Wengers taktikk. Lets face it. Vi kommer aldri til å komme videre nå uansett. 3 mål på hjemmebane mot Dortmund? Ain't gonna happen med den formasjonen, spillere i dårlig form, spillere i feile posisjoner.. the list goes on.. Like greit å senke forhåpningene først som sist. Dette blir et trasig år, det har man sett helt siden seriestart.

Haha, hva har du røyka? Vi er da i gruppespillet...

Godt det ikke bare var meg som reagerte :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Galatasaray tapte hjemme mot Anderlecht. Vi går nok videre fra gruppen, men det er sykt irriterende måte vi har startet sesongen på.

Nei, det er 1-1 ?

Lenke til kommentar

Jeg har røyka sokka mine. Ro ned med siteringene her. Om vi skulle komme videre fra gruppespillet ryker vi rett ut etterpå, DET kan dere sitere meg på.

Håper vi havner på 3.plass. Vi har ingenting i CL å gjøre

Du håper faktisk at Arsenal ikke kommer videre i CL etter første kamp i gruppa. Kanskje den vanskeligste kampen av de vi skal spille.

Seriøst...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har røyka sokka mine. Ro ned med siteringene her. Om vi skulle komme videre fra gruppespillet ryker vi rett ut etterpå, DET kan dere sitere meg på.

Du håper faktisk at Arsenal ikke kommer videre i CL etter første kamp i gruppa. Kanskje den vanskeligste kampen av de vi skal spille.

Seriøst...

Ja, hva er vitsen med å komme til 8-delsfinalene og bli rævkjørt av Barca, Bayern eller Real? Bedre da å komme til EL der vi kanskje kan komme et stykke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst...

Hva er vitsen med å komme videre når vi det er begredelig å se på? Vi har jo ikke sjans i havet til å komme langt. Kommer oss vel videre med gullhår i ræva, så er det rett ut når vi møter litt tøffere motstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...