Gari Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hei! Jeg har tenkt å studere barneverns pedagogikk, og lurer på hva lønna er i dette yrket? Har prøvd å søke meg fram men kommer bare fram til hundrevis av ulike svar. Flott om noen kunne svart meg på dette, gjerne også hvor mye man tjener i måneden(inkludert skatt). Fantastisk om noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Er bare å finne hva som er vanlig lønn med 3årig høgskoleutdanning event miljøterapeut så ser sånn ca hvor mye du vil tjene. Men alt etter hvordan du jobber, så vil det jo eventuelt komme tillegg for ubekvem arbeidstid. Men tipper at med 10års ansenitet så ligger årslånna (grunnlønn) på ca 420000. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det er ikkje noke fasitsvar, lønna vil ofte være basert på kor stor etterspørselen er. Kvar i landet du jobber vil også være av betydning. Lenke til kommentar
1234554321 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Gjennomsnittlig er lønnen høyere hvis du blir lærer eller sykepleier.De som jobber i barnevernet får dårlig betalt og mye stress/konflikt med foreldre osv. Hvis du brenner for å jobbe med barn ville jeg studert finans/noe innen olje og så jobbet frivillig med barn. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Gjennomsnittlig er lønnen høyere hvis du blir lærer eller sykepleier. De som jobber i barnevernet får dårlig betalt og mye stress/konflikt med foreldre osv. Hvis du brenner for å jobbe med barn ville jeg studert finans/noe innen olje og så jobbet frivillig med barn. Men er mange andre jobber man kan få med den utdanningen. Men vil samtidig påstå at verne eller sykepleier er en mer fleksibel utdanning. Eventuelt sosionom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå