FB.6160786491 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kanskje på tide med en lock-out nå? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Forbrukerne, altså du, betaler til banken din, som igjen betaler til Apple Pay.Ikke direkte, jeg betaler ikke de prosentene som VISA/MasterCard/American Express krever av bankene for å gjennomføre transaksjonen. Til og med BankAxept koster penger per transaksjon for bankene. DU betaler til butikken. Butikken betaler til kredittkortselskapene/bankene. Apple kjører i kjent stil sin lock-in. Selvsagt betaler jeg penger til butikken. Jeg kjøper jo en vare der! Alle betalingsformer koster indirekte meg penger. Selv betaling med kontanter, da kontanthåndtering faktisk er ganske dyrt for butikker. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Forbrukerne, altså du, betaler til banken din, som igjen betaler til Apple Pay.Ikke direkte, jeg betaler ikke de prosentene som VISA/MasterCard/American Express krever av bankene for å gjennomføre transaksjonen. Til og med BankAxept koster penger per transaksjon for bankene. DU betaler til butikken. Butikken betaler til kredittkortselskapene/bankene. Apple kjører i kjent stil sin lock-in. Og det gjør altså ikke alternativet representert ved DnB og Telenor? Er du morsom? Endret 17. september 2014 av Taggart Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Det blir vel mer at man ev må betale dobbelt opp med ILøsningen. iPæng vil ha, samt aktørene. Tar HTC, Samsung osv samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg