Just_in_case_666 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Android bokser som lar deg speile din iPhone/iPad til tv. http://samok.no/produktkategori/mini-pc-2/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 TV-sendinger er i bakevja, men det er ikke verre enn å slutte med de, finnes masse gode alternativ. AtW 2 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hvilken godt brukt teknologi er det de skal "revolusjonere" i ny innpakning denne gangen da.... Lenke til kommentar
G Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) TV-sendinger er i bakevja, men det er ikke verre enn å slutte med de, finnes masse gode alternativ. AtW Jupp, klarer meg fint med Netflix-only på PS4'en min jeg. Holder i massevis til litt underholdning i ny og ne. Annen underholdning finner jeg ved å klapre på tastaturet mens jeg surfer på det vide internettet Eller diskuterer med dere Endret 18. september 2014 av G 1 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det er igrunn bare to ting som har skjedd med tv siden den kom. Den fikk firkantet skjerm, og farger... 1 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 TV-sendinger er i bakevja, men det er ikke verre enn å slutte med de, finnes masse gode alternativ. AtW Enig! Selv bruker jeg ikke TV-en til tradisjonelle sendinger lenger. Avbestillte faktisk TV-boksen jeg hadde ved nyttår og har ikke savnet den enda. HDMI fra PCen er alt som trengs for meg! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det eneste positive med en diger tv-skjerm er nettopp at flere kan se på den sammen. Og være sosial naturligvis. Men regner med at nettbrett og mobiltelefongenerasjonen som har vokst opp heller ønske å se på sin egen skjerm sammenlignet og sosialisere med å snakke om hva hun eller han nettopp ser på. Og seerne som er sammen behøver ikke å se på samme program. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Det eneste positive med en diger tv-skjerm er nettopp at flere kan se på den sammen. Og være sosial naturligvis. Men regner med at nettbrett og mobiltelefongenerasjonen som har vokst opp heller ønske å se på sin egen skjerm sammenlignet og sosialisere med å snakke om hva hun eller han nettopp ser på. Og seerne som er sammen behøver ikke å se på samme program. Man trenger ikke å se på en eneste TV-sending selv om man ser på en stor TV-skjerm sammen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå