Gå til innhold

Geil Minne - Et bra valg?

ericc2233

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er akkurat disse RAM-brikkene som sitter på maskinen min nå. Er fornøyd, prøvde å overklokke litt og de klagde ikke. Men kompontenene mine er egentlig ikke valgt for å overklokke så jeg stilte dem tilbake. Hva slags timing kan de kjøres på tro? Noen som vet? (eller har et lite hint) ;)

Lenke til kommentar

www.pcbutikken.com og www.digitalimpuls.no i alle fall.

Men geil er overkill hvis du ikke vil klokke... greit at brikkene er bra, men det er ikke vits i å kaste bort flerfoldige hundrelapper på maskinvare som ikke blir brukt sånn det skal...

Endret av enden
Lenke til kommentar

Jeg ingen planer om å overklokke....jeg kjører alle viftene på minimum for redusere støy og da er klokking utelukket..

Men for dere som har prøvd og testet litt frem og tilbake, Er det noen som helst vits i ha 1024mb ram vist man ikke bruker pc`n til andre ting enn spill, surfing og andre småting?

vil jeg merke noen stor forskjell på 512mb vs 1024mb?

Lenke til kommentar

Neppe stor forskjell med mindre du driver med videoredigering eller avansert photoshop, eller bruker veldig mange programmer samtidig. Det har vært laaange diskusjoner om hvor mye minne man trenger her på forumet uten at man har kommet til enighet...

512MB er faktisk ganske mye plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...