Pallantir Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Komfort framfor effektivitet er nå mitt motto... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Enig. Det er mer komfortabelt å dra på en 13" enn 17"... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Men mer komfortabelt å se på en 17" enn en 13"! Iallfall når man har begynt å trenge lesebriller... (mooning) Edit: Den funker visst bare på Skype... Endret 18. september 2014 av Pallantir Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Moskus, du er en dyr j... Jeg tenkte litt på den med tablet, noe jeg ikke har tenkt så mye på siden før sommeren, og så brøt jeg sammen. Så jeg kjøpte det som for meg er en grei og brukbar tablet pc: http://www.ebay.com/itm/181531579530 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Moskus, du er en dyr j... Jeg tenkte litt på den med tablet, noe jeg ikke har tenkt så mye på siden før sommeren, og så brøt jeg sammen. Så jeg kjøpte det som for meg er en grei og brukbar tablet pc: http://www.ebay.com/itm/181531579530 Velkommen til en bedre verden. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Ja, en 18" tablet som kan vise Lucky Luke og Asterix i full størelse (og vel så det) må nok anse som bedre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Scary! Jeg har nettopp lest ferdig Asterix og Lucky Luke digitalt... Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Hjelp... Det var vel en spesielt tilrettelagt HomeSeer-utgave? Forresten, hvilket språk? Originalspråket, den halvgode engelske oversettelsen eller den flere hakk bedre norske? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hjelp... Det var vel en spesielt tilrettelagt HomeSeer-utgave? Ja, så avansert at Pallantir ikke klarer å bruke det! Forresten, hvilket språk? Originalspråket, den halvgode engelske oversettelsen eller den flere hakk bedre norske? Engelsk. Fransk er som gresk for meg. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 Aha. Jeg er som sagt ikke så veldig imponert over humoren i den engelske. Kanskje den er litt for engelsk? Selv om jeg liker Monty Python, Slack Bladder Black Adder og Yes, Prime Minister er det ikke all engelsk humor som treffer meg. Det er jo Else Michelet som har stått for en god del av de norske versjonene, og hun er morsom nok! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Aha. Jeg er som sagt ikke så veldig imponert over humoren i den engelske. Kanskje den er litt for engelsk? Selv om jeg liker Monty Python, Slack Bladder Black Adder og Yes, Prime Minister er det ikke all engelsk humor som treffer meg. Det er jo Else Michelet som har stått for en god del av de norske versjonene, og hun er morsom nok! Jeg har også delte meninger om engelsk humor, men både Asterix og Lucky Luke fungerer for meg. Jeg opplever den mer som amerikansk enn britisk... Top Gear er jo mer humoristisk enn faglig (og utrolig underholdende, det er vel kanskje noe av det beste som går og har gått på TV. Noen sinne.). The IT crowd kan man le seg i hel av, innimellom. Som her: Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 He-he, da har jegen anelse om at du også liker Big Bang Theory, da... Sønnen min og datteren min digger den, jeg syns den er komplett idiotisk! Jeg er litt for mye harry til å like nerdehumor og litt for nerd til å like "buskishumor"... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 He-he, da har jegen anelse om at du også liker Big Bang Theory, da... Sønnen min og datteren min digger den, jeg syns den er komplett idiotisk! Jeg er litt for mye harry til å like nerdehumor og litt for nerd til å like "buskishumor"... Big Bang Theory er på plass nr 2 av hva som er verdt å se på TV (rett etter Top Gear). Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. september 2014 Forfatter Del Skrevet 22. september 2014 I rest my case... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå