Jan Erik Engan Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Hoggorm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Et godt komponert bilde, Jan Erik - selv om jeg tror at hele skyggen kunne fått plass og som da på en eksplisitt måte viser hva det er som forårsaker den. Bildet med sin snevre dybdeskarphet er skarpt og fargene er gode. Jeg innbiller meg at du kunne kommet deg mye nærmere for å få fram ormens tunge og derav mere action. Lenke til kommentar
se# Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Kanskje greit å holde litt avstand? Fint treff med fokus, og fint at øyet er så synlig. Alternativ crop kunne være med hodet så langt ned mot høyre hjørne som mulig. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Et godt komponert bilde, Jan Erik - selv om jeg tror at hele skyggen kunne fått plass og som da på en eksplisitt måte viser hva det er som forårsaker den. Bildet med sin snevre dybdeskarphet er skarpt og fargene er gode. Jeg innbiller meg at du kunne kommet deg mye nærmere for å få fram ormens tunge og derav mere action. Takker Birger. Kunne nok kommet nermer,men har stor fobi for disse :) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Kanskje greit å holde litt avstand? Fint treff med fokus, og fint at øyet er så synlig. Alternativ crop kunne være med hodet så langt ned mot høyre hjørne som mulig. Takker for tips om crop Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 SSSSSS.ssssss-stilig vinkel! 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2014 Forfatter Del Skrevet 20. september 2014 SSSSSS.ssssss-stilig vinkel! Takker smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg