Walter_S Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Slusekammer i Haldenvassdraget Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da jeg så Thumben var jeg ganske sikker på at du hadde vært ned Dalslands kanal da den også har mange av disse røde små stuene. Men altså Haldenvassdraget der jeg ser du har glemt en n hvilket jeg kjenner meg igjen i - å hoppe over og bomme i tastaturet. Kompen sitter fint selv om jeg ville tatt med litt mer for å unngå akkurat kanten på en stein ut i nedre høyre hjørne. Ville antagelig ikke oppdaget slikt på eget bilde heller før det lå ute på en fotoside. Er det ikke se seg blind på egne bilder vi sier? Roar Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Takk for kommentaren Roar! Joda, blind på egne bilder er et velkjent syndrom som vel de fleste fotografer lider av. Mvh, Walter Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Fin dokumentasjon, artig å få se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg